Efekt wirusowy w biznesie

(płyta kompaktowa CD)
Efekt wirusowy w biznesie (płyta kompaktowa CD)
Autor: Berger Jonach
Wydawca: MT Biznes

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Skąd się bierze popularność? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.

  • Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?
  • Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?
  • I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?

W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Książka Potencjał wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Potencjał wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.

Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.

Dodatkowe informacje

Autor Berger Jonach
Nazwa Efekt wirusowy w biznesie
Wydawca MT Biznes
Tłumacz Piotrowska Monika
Lektor Michalak Robert
Podtytuł polski Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Numer wydania I
Czas trwania 4 godz. 50 min.
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 20-02-2015
Język oryginału angielski
Rok wydania 2015
Forma płyta kompaktowa CD

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Efekt wirusowy w biznesie

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: