Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

(płyta kompaktowa CD)
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (płyta kompaktowa CD)
Liczba stron: 1
Wydawca: Wydawnictwo Helion

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Dodatkowe informacje

Autor Tkaczyk Paweł
Nazwa Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Liczba stron 1
Wydawca Wydawnictwo Helion
Lektor Tkaczyk Paweł
Lektor języki polski
Numer wydania I
Czas trwania 4 godz. 39 min. 5 sek.
Język wydania polski
Dystrybutor Helion Wydawnictwo
Data premiery 23-11-2012
Język oryginału polski
Rok wydania 2013
Forma płyta kompaktowa CD

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: