Pasja i dyscyplina strategii

(płyta kompaktowa CD)
Pasja i dyscyplina strategii (płyta kompaktowa CD)
Liczba stron: 1
Wydawca: Wydawnictwo Poltext

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

W świecie morderczego tempa, niepewności, globalnej konkurencji firma stale musi porządkować i doskonalić swoje działanie. Wymaga to dyscypliny i pasji. Dyscyplina pomaga osiągać zaplanowane rezultaty i działać skutecznie, bo to się liczy na rynku bardziej niż poprawność metodologiczna czy estetyka. Dyscyplina zarządzania to cztery przedstawione w książce etapy: 
• interpretacja otoczenia, 
• ustalanie granic firmy, 
• określanie celów i priorytetów, 
• podejmowanie decyzji o modelu biznesowym.       

Nie wolno jednak zapominać o roli pasji, intuicji i marzeń, bo są one niezbędne, jak nigdy przedtem. Pasja jest źródłem innowacji i zmian – każe sięgać w przyszłość, stawiać ambitne cele,  przekraczać oczywiste granice, łamać kanony myślenia. Pasja  buduje motywację i zaangażowanie, które nadają firmie sens istnienia, daje także menedżerom i pracownikom szansę na prawdziwe zaangażowanie i odrobinę zwyczajnej radości. Dopiero połączenie pasji i dyscypliny tworzy prawdziwie wygrywające strategie. Gdy firmy działają strategicznie, to obok świata skuteczności pojawia się w ich funkcjonowaniu świat  wartości, marzeń i nadziei. I to tworzy niezbędny mythos firmy i rynku – opowieść nie tyle o skutecznej alokacji zasobów, ale o wielkich pasjach i dyscyplinie skutecznych strategii. I o nich jest ta książka.   Jest to książka o odpowiedzialności liderów firmy. Ich zadaniem i obowiązkiem jest tworzenie i wdrażanie strategii. I nie powinni rezygnować z tego obowiązku – ani w czasach dobrej koniunktury, kiedy właściwie wszystko i wszystkim się udaje, ani w czasach kryzysu, kiedy prawie wszyscy mają trudności.  Lata badań teoretyków zarządzania, ekonomistów, socjologów, psychologów, a także praktyka działań organizacyjnych pozwalają zrozumieć naturę organizacji i logikę rozwiązań strategicznych, które prowadzą do jej sukcesów. Autor przedstawia zarówno teorię, jak i praktykę tych rozwiązań, unikając przy tym prostych i najczęściej złudnych recept sukcesu.  Pisze czym jest strategia firmy i jakie są cechy dobrej strategii, która musi być prosta, spójna wewnętrznie i zewnętrznie. Omawia cztery procesy tworzenia strategii (nadawanie sensu zmianom w otoczeniu; definiowanie granic firmy; ustalanie celów strategicznych i priorytetów działania; budowa modelu strategicznego).

Dodatkowe informacje

Autor Obłój Krzysztof
Nazwa Pasja i dyscyplina strategii
Liczba stron 1
Wydawca Wydawnictwo Poltext
Lektor Fugiel Marcin
Lektor języki polski
Podtytuł polski Jak z marzeń i decyzji zbudować sukces firmy
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 26-04-2013
Język oryginału polski
Rok wydania 2013
Forma płyta kompaktowa CD

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Pasja i dyscyplina strategii

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: