Porażki marek

(płyta kompaktowa CD)
Porażki marek (płyta kompaktowa CD)
Autor: Haig Matt
Wydawca: Wydawnictwo Bellona

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
24,99 zł
Special Price 16,49 zł
- +
LUB

Opis

Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty. Upadki marek przytrafiają się zarówno małym, jak i wielkim.

Audioksiażka przybliża kulisy najgłośniejszych i bardzo kosztownych pomyłek światowych gigantów rynkowych, jak Coca-Cola, Unilever, McDonalds, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne niezwracające uwagi na znaczenia nazw w innych językach (Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie" czy Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").
Przedstawione przykłady mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. "Porażki marek" to pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menadżera.

Muzyka: Wiesław Sałata
Realizacja nagrania: Wiesław Sałata

Dodatkowe informacje

Autor Haig Matt
Nazwa Porażki marek
Wydawca Wydawnictwo Bellona
Tłumacz Zawadzki Roman
Prem date 0
Lektor Styczeń Marcin
Lektor języki polski
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Wydawnictwo Bellona
Data premiery 22-11-2007
Język oryginału angielski
Rok wydania 2007
Forma płyta kompaktowa CD

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Porażki marek

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: