Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym. Zarys zagadnienia

(okładka miękka)
Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym. Zarys zagadnienia (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 384
Data premiery: 26-07-2018
Wydawca: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
49,00 zł
Special Price 40,99 zł
- +
LUB

Opis

Szanowny czytelniku, w książce tej – w niemieckim kontekście – zawarte są pytania i próby odpowiedzi odnoszące się do: 

  • jakości kształcenia, ewaluacji i akredytacji w szkolnictwie wyższym,
  • agencji akredytacyjnych oraz rynku akredytacyjnego w kontekście europejskiego obszaru szkolnictwa wyższego i procesów globalnych,
  • związku między narodowym systemem akredytacji a strukturą państwa i modelem polityki szkolnictwa wyższego, 
  • ładu akredytacyjnego, celów polityki i praktyki akredytacyjnej w powiązaniu z modelem szkolnictwa wyższego i statusem szkół wyższych,
  • zadań, kompetencji i instrumentów działania podmiotów akredytacyjnych,
  • zdolności instytucji akredytacyjnych przyczyniania się do rozwoju kultury i systemów zapewniania jakości w szkołach wyższych, a także przyczyniania się do trwałego zapewniania i rozwoju nauczania o dobrej jakości. 

"Jako osiągnięcia badawcze ujęte przez Autora w monografii warto wskazać: 

  • szczegółową diagnozę procesu akredytacji w systemie szkolnictwa niemieckiego z całą jej złożonością struktury »landowej« i różnorodnością agencji akredytacyjnych,
  • przybliżenie w szczegółowej i usystematyzowanej warstwie zasad oceny jakości kształcenia czy też akredytacji w systemie szkolnictwa niemieckiego na poziomie uczelni wyższych,
  • znaczące wzbogacenie dorobku naukowego procesu akredytacyjnego, w tym oceny jakości kształcenia na poziomie szkolnictwa wyższego,
  • wypełnienie luki w dorobku polskiej myśli akredytacyjnej czy też oceny jakości kształcenia, identyfikacji związku procesów akredytacyjnych w szkolnictwie wyższym z dyscypliną nauki o polityce publicznej, która to dyscyplina w zakresie polityki naukowej i kształcenia w Polsce ma również dorobek początkujący,
  • otwarcie wielu pól badawczych przede wszystkim w analizach porównawczych systemu akredytacji w uczelniach niemieckich z państwami europejskimi czy też unijnym ogólnym modelem ewaluacyjnym jakości kształcenia,
  • otworzenie dla praktyki akredytacyjnej wielu możliwości kreatywnego modelowania procedur dla pożytku publicznego." 

​​​​​​​prof. zw. dr hab. Danuta Strahl, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Szewior Krzysztof
Nazwa Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym. Zarys zagadnienia
Liczba stron 384
Data premiery 26-07-2018
Wydawca Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
Oprawa miękka
ean 9788375458374
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2018
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym. Zarys zagadnienia

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.