Aktywność Marketingowa Małych i Średnich Przedsiębiorstw

(okładka miękka)
Aktywność Marketingowa Małych i Średnich Przedsiębiorstw (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 208
Data premiery: 05-08-2011
Wydawca: Wydawnictwo Poltext

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
29,90 zł
Special Price 19,99 zł
- +
LUB

Opis

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Ślusarczyk Stanisław
Nazwa Aktywność Marketingowa Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Liczba stron 208
Data premiery 05-08-2011
Wydawca Wydawnictwo Poltext
Oprawa miękka
ean 9788375611892
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2011
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Aktywność Marketingowa Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: