Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

(okładka miękka)
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 352
Data premiery: 01-01-2002
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Jest to trzecie, zmienione wydanie cenionego podręcznika uczącego metod analizy strategicznej i umiejętności posługiwania się nimi. Autorki opisują metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz do analizy sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę poświęcają analizie SWOT, umożliwiającej zbadanie wnętrza organizacji oraz jej otoczenia konkurencyjnego. Wskazują również na sposoby pozyskiwania informacji potrzebnych do opracowania analizy strategicznej przedsiębiorstwa.
Obecne wydanie zostało wzbogacone o najnowszą wiedzę i najciekawsze doświadczenia praktyczne z ostatnich lat.

Bogaty zestaw ćwiczeń z formularzami jest nieocenioną pomocą zarówno dla studentów, jak i menedżerów pragnących samodzielnie wykonać analizę strategiczną swego przedsiębiorstwa.

Dodatkowe informacje

Autor Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
Nazwa Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Liczba stron 352
Data premiery 01-01-2002
Wydawca PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
ean 9788320813890,9788320818246
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2009
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: