Architektura korporacyjna jako strategia. Budowanie fundamentu w biznesie

(okładka twarda)
Architektura korporacyjna jako strategia. Budowanie fundamentu w biznesie (okładka twarda, książki)
Liczba stron: 262
Oprawa: twarda
Wydawca: Wydawnictwo Studio EMKA

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
59,00 zł
Special Price 37,99 zł
- +
LUB

Opis

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak:

  • ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy;
  • sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost;
  • wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej;
  • czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.

Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.

Dodatkowe informacje

Autor Ross Jeanne W., Weill Peter, Robertson David C.
Nazwa Architektura korporacyjna jako strategia. Budowanie fundamentu w biznesie
Liczba stron 262
Oprawa twarda
Wydawca Wydawnictwo Studio EMKA
Tłumacz Bakalarz Dariusz
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 30-04-2010
Język oryginału angielski
Rok wydania 2010
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Architektura korporacyjna jako strategia. Budowanie fundamentu w biznesie

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: