Badania marketingowe

(okładka miękka)
Badania marketingowe (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 494
Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu. Atutem książki jest uwzględnienie najnowszych badań, przejrzysta struktura i jasność wykładu. Zagadnienia teoretyczne są bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.

Dodatkowe informacje

Autor Opracowanie zbiorowe
Nazwa Badania marketingowe
Liczba stron 494
Oprawa miękka
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Opracowanie Mazurek-Łopacińska Krystyna
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Wydawnictwo Naukowe PWN
Data premiery 01-01-2008
Język oryginału polski
Rok wydania 2008
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Badania marketingowe

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: