BOSS. Leksykon

(okładka miękka, książki)
Autor: Smid Wacław
Liczba stron: 714
Data premiery: 30-04-2012
Wydawca: Dr Lex

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
117,00 zł
Special Price 71,99 zł
- +
LUB

Opis

Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocześnie intertekstualnym. Proponuje bowiem Państwu szeroki wachlarz narracji biznesowej, wyjaśniając znaczenie funkcjonujących w tej współcześnie ważnej dziedzinie terminów. Zawiera około 5 000 pojęć i terminów, używanych aktualnie przez ludzi biznesu na całym świecie. Są to zatem hasła z zakresu organizacji i zarządzania. Finansów i bankowości. Obrotu giełdowego papierami wartościowymi. Prawa międzynarodowego i podatków. Ubezpieczeń i transportu kolejowego, morskiego i lotniczego. Ta stosunkowo duża liczba haseł i ich definicji sprawia, że korzystać z tego leksykonu mogą nie tylko przedsiębiorcy, biznesmeni czy menedżerowie, do których jest on szczególnie adresowany, lecz także uczniowie i studenci oraz rozpoczynający swoje ścieżki kariery zawodowej w warunkach konkurencji absolwenci uczelni ekonomicznych. Dla nich właśnie może się on okazać idealną pomocą w środowisku nowo podjętej pracy. Leksykon będzie też z pewnością nieodzownym poradnikiem dla zawodowo już czynnych pracowników banków, finansistów, księgowych, pracowników handlu zagranicznego i innych pokrewnych instytucji. Ponadto, ze względu na równoległe stosowanie terminologii angielskiej, może stać się także cenną pomocą dla nauczycieli języka angielskiego, tłumaczy tekstów biznesowych jak również wszystkich przedsiębiorców utrzymujących handlowe kontakty międzynarodowe. Jednym słowem, prezentowany Państwu leksykon stara się uwzględniać ogromną różnorodność potrzeb i oczekiwań wszystkich, których interesuje biznes i to tak w nauce, jak i w pracy zawodowej.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Smid Wacław
Nazwa BOSS. Leksykon
Liczba stron 714
Data premiery 30-04-2012
Wydawca Dr Lex
Oprawa miękka
ean 9788361448419
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: BOSS. Leksykon

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 3,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Wacław Smid pojawił się na świecie 30 września 1944 roku w niemieckiej miejscowości Roslaw, lecz swoje dzieciństwo spędził w Czechach. Absolwent filozofii oraz fizyki na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada tytuł doktora nauk humanistycznych. Jest uczniem Władysława Krajewskiego, cenionego metodologa nauki. W zakresie zainteresowań naukowych Wacław Smida znajduje się zwłaszcza komunikacja społeczna, reklama, językoznawstwo, zarządzenie zasobami ludzkimi, public relations oraz kognitywistyka. Jest autorem trzydziestu książek oraz wielu publikacji naukowych i popularnonaukowych. Ukazały się one m.in. na łamach takich czasopism jak „Studia Filozoficzne”, „Człowiek i Światopogląd”, „Miesięcznik Literacki”, „Fizyka w Szkole” czy „Nowa Szkoła”. Wacław Smid pracował przez 40 lat na różnych polskich uczelniach, takich jak Wyższa Szkoła Humanistyczna w Katowicach, Politechnika Częstochowska, Wyższa Szkoła Bankowa w Częstochowie oraz Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Do przykładowych książek jego autorstwa należą takie tytuły jak „Zasady kultu wyobraźni”, „Ontologia sukcesu”, „Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi”, „Leksykon menedżera”, „Metamarketing” czy „Język reklamy w komunikacji medialnej”. Wacław Smid swoje publikacje kieruje w pierwszej kolejności do studentów nauk społecznych i humanistycznych, takich jak socjologia, psychologia, ekonomia, antropologia kulturowa, politologia czy marketing i zarządzanie. Stanowią one zarazem cenne źródło wiedzy dla przedstawicieli biznesu, menedżerów oraz osób pracujących w branży reklamowej. Autor wyjaśnia zasady dotyczące komunikacji z naukowego punktu widzenia. Przekonuje, że sprawny przekaz komunikatów pomiędzy nadawcą a odbiorcą jest niezbędnym warunkiem prawidłowego funkcjonowania organizacji. Jest zwolennikiem nowego podejścia do reklamy, zwanego teorią projektu. Zaleca, aby twórcy komunikatów reklamowych odeszli od posługiwania się jedynie mało znaczącymi sloganami. Znacznie skuteczniejszym rozwiązaniem jest w jego opinii odwoływanie się do emocji, wyobrażeń, pragnień, marzeń czy motywacji odbiorcy.