Budowanie związków z klientami na rynku Business to Business

(okładka miękka)
Budowanie związków z klientami na rynku Business to Business (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 190
Oprawa: miękka
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Książka adresowana do praktyków gospodarczych. I to bez względu na szczebel zarządzania, ponieważ prezentowane treści będą przydatne zarówno przedstawicielowi handlowemu, jak również członkom kadry zarządzającej.

Pozycja powinna być przedmiotem zainteresowania wszystkich specjalistów z zakresu rynku business to business. Wpływa na to różnorodność oraz aktualność prezentowanych wyników badań.

Dodatkowe informacje

Autor Olgierd Witczak
Nazwa Budowanie związków z klientami na rynku Business to Business
Liczba stron 190
Oprawa miękka
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Data premiery 15-11-2007
Język oryginału polski
Rok wydania 2007
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Budowanie związków z klientami na rynku Business to Business

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: