Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm?

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 240
Data premiery: 27-05-2016
Wydawca: Wydawnictwo Poltext

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
39,90 zł
Special Price 30,99 zł
- +
LUB

Opis

Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce.

Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują. Książka pokazuje w jaki sposób zadawać pytania oraz jak opisywać procesy biznesowe i zasoby firmy. Wskazuje mechanizmy, dzięki którym dane i ukryta w nich wiedza w praktyczny sposób powinny wspierać realizację codziennych zadań na każdym stanowisku pracy, od specjalisty po prezesa firmy. Książka ukazuje się w serii "Biblioteka Nowoczesnego Menedżera".

Autor od 20 lat zajmuje się danymi i ich praktycznym wykorzystaniem w podnoszeniu efektywności procesów biznesowych. Duża różnorodność zrealizowanych projektów o wysokim stopniu innowacyjności dla szerokiego spektrum firm stanowi źródło wiedzy i doświadczenia praktycznego, które autor wykorzystuje do rozwijania własnych metodologii. Współpraca z największymi światowymi koncernami (Unilever, Orange, MTV, Energizer) oraz z rodzimymi firmami z sektora SME pozwoliły mu na stworzenie uniwersalnego programu szkoleniowego dla pracowników przedsiębiorstw, którego celem jest podnoszenie ich umiejętności w zakresie efektywnego wykorzystania danych w codziennej pracy. Autor zaprojektował również moduł Business Intelligence dla sytemu ERP enova365, który w kompleksowy sposób realizuje założenia dotyczące standardów Data Driven Company.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Radziszewski Przemysław
Nazwa Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Liczba stron 240
Data premiery 27-05-2016
Wydawca Wydawnictwo Poltext
Seria Biblioteka Nowoczesnego Menedżera
Oprawa miękka
ean 9788375616132
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2016
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.