Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce.
Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują. Książka pokazuje w jaki sposób zadawać pytania oraz jak opisywać procesy biznesowe i zasoby firmy. Wskazuje mechanizmy, dzięki którym dane i ukryta w nich wiedza w praktyczny sposób powinny wspierać realizację codziennych zadań na każdym stanowisku pracy, od specjalisty po prezesa firmy. Książka ukazuje się w serii "Biblioteka Nowoczesnego Menedżera".
Autor od 20 lat zajmuje się danymi i ich praktycznym wykorzystaniem w podnoszeniu efektywności procesów biznesowych. Duża różnorodność zrealizowanych projektów o wysokim stopniu innowacyjności dla szerokiego spektrum firm stanowi źródło wiedzy i doświadczenia praktycznego, które autor wykorzystuje do rozwijania własnych metodologii. Współpraca z największymi światowymi koncernami (Unilever, Orange, MTV, Energizer) oraz z rodzimymi firmami z sektora SME pozwoliły mu na stworzenie uniwersalnego programu szkoleniowego dla pracowników przedsiębiorstw, którego celem jest podnoszenie ich umiejętności w zakresie efektywnego wykorzystania danych w codziennej pracy. Autor zaprojektował również moduł Business Intelligence dla sytemu ERP enova365, który w kompleksowy sposób realizuje założenia dotyczące standardów Data Driven Company.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Autor | Radziszewski Przemysław |
---|---|
Nazwa | Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm? |
Liczba stron | 240 |
Data premiery | 27-05-2016 |
Wydawca | Wydawnictwo Poltext |
Oprawa | miękka |
ean | 9788375616132 |
Numer wydania | I |
Rok wydania | 2016 |
Seria | Biblioteka Nowoczesnego Menedżera |
Język wydania | polski |
Język oryginału | polski |
Forma | książka |
*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Koszty dostawy:
Zamówienie do 199 zł
Dostawa | Płatność online | Płatność przy odbiorze* |
---|---|---|
Punkt odbioru | 0,00 zł | - |
Paczkomaty Inpost 24/7 | 7,99 zł | - |
Poczta Polska Odbiór w placówce |
6,99 zł | 8,99 zł |
Stacje Orlen | 6,99 zł | - |
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 | 7,99 zł | 9,99 zł |
Kurier | 9,99 zł | 12,99 zł |
Zamówienie powyżej 199 zł
Dostawa | Płatność online | Płatność przy odbiorze* |
---|---|---|
Punkt odbioru | 0,00 zł | - |
Paczkomaty Inpost 24/7 | 0,00 zł | - |
Poczta Polska Odbiór w placówce | 0,00 zł | 4,99 zł |
Stacje Orlen | 0,00 zł | - |
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 | 0,00 zł | 4,99 zł |
Kurier | 0,00 zł | 8,99 zł |