Cele i Uwarunkowania Funkcjonowania Współczesnych Przedsiębiorstw

(okładka miękka)
Cele i Uwarunkowania Funkcjonowania Współczesnych Przedsiębiorstw (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 314
Oprawa: miękka
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Nauka o organizacji i zarządzaniu w obecnym czasie skupia swoja uwagę przede wszystkim na opracowaniu nowatorskich rozwiązań, dzięki którym współczesne przedsiębiorstwo będzie mogło konkurować na różnych rynkach. Specyfika polskiej gospodarki zmusza do poszukiwań, które pozwolą jej na szybkie dostosowanie się do zdarzeń, jakie niosą z sobą procesy globalizacji i integracji. Wymaga to od ośrodków akademickich czynnego włączenia się w nurt tych poszukiwań. Wyrazem tych działań jest niniejsza publikacja, w której można znaleźć treści związane między innymi z:
• zarządzaniem przedsiębiorstwem w kryzysie,
• odpowiedzialnością kadry kierowniczej,
• oddziaływaniem instytucji publicznych na rozwój gospodarki,
• przesłankami do tworzenia organizacji sieciowych,
• teorią motywacji i postaw.
Książka wychodzi naprzeciw aktualnym potrzebom nauki i edukacji oraz służy potrzebom zarówno teorii jak i praktyki. Adresowana jest do:
• przedstawicieli nauki zajmujących się badaniami i dydaktyką w dziedzinie ekonomii,
• kadry kierowniczej przedsiębiorstw,
• studentów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Autorzy prac mają nadzieję, że ich lektura zainspiruje czytelników nie tylko do wdrażania teoretycznych aspektów badań w zakładach pracy, ale również do śledzenia prac nad celami i uwarunkowaniami funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw jakie prowadzą pracownicy i współpracowników Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku.

Dodatkowe informacje

Autor Opracowanie zbiorowe
Nazwa Cele i Uwarunkowania Funkcjonowania Współczesnych Przedsiębiorstw
Liczba stron 314
Oprawa miękka
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Data premiery 02-10-2009
Język oryginału polski
Rok wydania 2009
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Cele i Uwarunkowania Funkcjonowania Współczesnych Przedsiębiorstw

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: