Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

(okładka miękka, książki)
100/100
Liczba stron: 180
Data premiery: 10-11-2017
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny + czas dostawy

Normalna cena:
59,00 zł
Special Price 44,49 zł
- +
LUB

Opis

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.

"Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Stawarz Barbara
Nazwa Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
Liczba stron 180
Data premiery 10-11-2017
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
ean 9788301196691
Numer wydania II
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2017
Forma książka

Opinie

Recenzje klientów - Ocen: 1

Książka interesująca nie tylko dla studentów marketingu ale i dla wszystkich którzy w jakiś sposób stykają się z tą dziedziną, choćby w warunkach zawodowych. Dobrze napisana, w sposób błyskotliwy, czyli tym samym atrakcyjny dla odbiorcy. Treść określić można jako jak najbardziej na czasie, bo bez przerwy w różnorakich okolicznościach natykamy się na działania związane z działaniami marketingowymi. Po prostu wiele z opisanych tu zagadnień warto wiedzieć, choćby dla siebie, dzięki temu lepiej zrozumiemy pewne mechanizmy działań marketingowych. Ze swojej strony zdecydowanie polecam ten podręcznik.
Ocena
Recenzja wg Nie tylko dla studentów marketingu / (Dodano 18.06.2019)

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Pocztex Kurier 48 5,99 zł 7,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 3,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.