CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie

(okładka miękka)
CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 252
Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu. 

W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy. Dzięki lekturze można:

- zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania,

- poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością,

- dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami,

- poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.

Dodatkowe informacje

Autor Rudnicka Agata
Nazwa CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie
Liczba stron 252
Oprawa miękka
Wydawca Wolters Kluwer
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Wolters Kluwer
Data premiery 25-07-2012
Język oryginału polski
Rok wydania 2012
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: