Czasem wygrywasz, a czasem... się uczysz

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 246
Data premiery: 10-02-2014
Wydawca: MT Biznes

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
44,90 zł
Special Price 34,99 zł
- +
LUB

Opis

Każda porażka może być początkiem zwycięstwa!

Każde niepowodzenie – zawodowe czy osobiste – może stać się impulsem do rozwoju, jeśli tylko będziesz dysponować odpowiednimi narzędziami i nastawieniem, by przeistoczyć porażkę w źródło korzyści.

Na podstawie blisko pięćdziesięciu lat doświadczeń przywódczych dr Maxwell kreśli mapę sukcesu. Prowadzi ona przez jedenaście punktów, które wpisują się w DNA ludzi zdolnych odnosić sukcesy w obliczu problemów, porażek i strat.

Pokora – duch nauki
Fakty – fundament nauki
Odpowiedzialność – pierwszy krok nauki
Doskonalenie się – zasadniczy cel nauki
Nadzieja – motywacja do nauki
Przyswajanie wiedzy – ścieżka nauki
Przeciwności losu – katalizator nauki
Problemy – okazja do nauki
Złe doświadczenia – perspektywa sprzyjająca nauce
Zmiana – cena nauki
Dojrzałość – wartość nauki

W chwilach słabości nauka przychodzi z trudem. Gdy coś idzie nie tak, potrzeba nie lada samodyscypliny i siły woli, by ujrzeć w porażce możliwości oraz wiedzę, jaką ona ze sobą niesie. Dzieje się tak, ponieważ samo doświadczenie porażki nie jest cenne – największą wartość osiągniesz wtedy, gdy poddasz je analizie i wyciągniesz wnioski.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Maxwell John C.
Nazwa Czasem wygrywasz, a czasem... się uczysz
Liczba stron 246
Data premiery 10-02-2014
Wydawca MT Biznes
Oprawa miękka
Tłumacz Sałbut Bartosz
ean 9788377465295
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Rok wydania 2014
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Czasem wygrywasz, a czasem... się uczysz

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

John C. Maxwell przyszedł na świat 20 lutego 1947 roku w amerykańskiej miejscowości Garden City. Jest znanym na całym świecie coachem, mówcą motywacyjnym oraz autorem bestsellerowych książek w tematyce zarządzania. Były pastor kościoła ewangelicznego. Jest właścicielem organizacji, które szkolą liderów na całym świecie. Prowadzi wykłady dla kadr menedżerskich największych przedsiębiorstw, również znajdujących się w rankingu Fortune 500. Jego rad w zakresie przywództwa słuchają także liderzy partii politycznych oraz wielu organizacji społecznych i sportowych. John C. Maxwell sprzedał swoje książki w dziesiątkach milionów egzemplarzy i trafiały one wielokrotnie na listy bestsellerów New York Timsesa czy The Wall Street Journal. Autor został odznaczony wieloma nagrodami i wyróżnieniami. Jest uznawany za jednego z największych i najbardziej wpływowych ekspertów w dziedzinie przywództwa na świecie. Do jego najpopularniejszych książek należą takie tytuły jak: „Przywództwo. Złote zasady”, „Jak stać się osobą wpływową”, „Pięć poziomów przywództwa” „Moc jednego”, „21 cech skutecznego lidera” czy „Jak stać się osobą wpływową”. Co świadczy o wiarygodności tego, co głosi John C. Maxwell? Przede wszystkim kilkudziesięcioletnie doświadczenie. Autor postanowił sobie, że pierwszą książkę opublikuje dopiero po 60 roku życia. Za jego twórczością stoi wieloletni staż w zakresie kierowania zespołami i ich motywowania. Przeszkolił już tysiące młodych liderów, a na podstawie jego koncepcji powstały programy szkoleniowe praktykowane w wielu organizacjach. Maxwell wie jak nikt inny, w jaki sposób wykorzystać ukryty potencjał drzemiący w pracownikach. Potrafi sprawić, aby utożsamiali się oni z wartościami firmy i pracowali nieustannie z zachowaniem wysokiego poziomu zaangażowania. Pomaga zidentyfikować zarówno mocne, jak i słabe strony przywódcy, których świadomość jest w jego opinii warunkiem rozwoju organizacji. Z wiedzy zawartej w jego książkach może skorzystać nie tylko menedżer firmy, lecz także każdy z nas. Ich lektura pomaga uczynić swoje życie bardziej świadomym i skuteczniej realizować codzienne cele.