Dobre przywództwo. Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 376
Data premiery: 12-10-2015
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
79,00 zł
Special Price 53,99 zł
- +
LUB

Opis

"To świetna książka o jednym z najmniej docenianych wymiarów polskiego sukcesu: nie byłoby polskiej transformacji bez liderów biznesu, którzy każdego dnia muszą odpowiadać na wyzwania coraz bardziej konkurencyjnej globalnej gospodarki, którzy muszą mieć wizje rozwoju firm, ale przede wszystkim zdolność wdrażania tych wizji w życie, przekładania ich na sukces. Liderzy firm działających w Polsce burzą stereotypowy obraz biznesu i udowadniają, że dobre przywództwo odmienia nie tylko firmy, ale również naszą kulturę, środowisko społeczne, że stało się elementem społecznego rozwoju. Co dla mnie, jako kobiety, ważne, wśród bohaterów jest pięć kobiet, a zebrane dobre praktyki pokazują, że dobre przywództwo odzwierciedla bardziej kobiecy niż męski styl kierowania, bo liczą się partnerskie relacje, koncentracja na ludziach, współuczestnictwo. Krzepiące, że w »Dobrym przywództwie« czytamy nie o Amerykanach czy Francuzach, lecz o sobie. To także nowa jakość".
Henryka Bochniarz, Prezydent Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan

"Czekałeś na książkę, która opisuje cechy wyróżniające dobrych liderów, dokumentującą w osobistych wywiadach tajniki sukcesu wybitnych polskich liderów biznesu? Poszukujesz inspiracji i wskazówek, które krok po kroku wyjaśniają, jak stać się naprawdę skutecznym przywódcą? Nie musisz dłużej czekać - przeczytaj egzemplarz »Dobrego przywództwa« już dziś!"
Marshall Goldsmith, autor bestsellerów "New York Timesa": "Mojo" i "What Got You Here Won't Get You There"

"Cieszę się, że wreszcie powstała dojrzała książka dotycząca przywództwa wyraźnie odnosząca się do polskich doświadczeń liderów biznesowych, a zarazem oparta na solidnej bazie światowych autorytetów. Dobrze dobrana dwudziestka Polaków - menedżerów reprezentujących różne drogi dojścia do obecnej pozycji i prowadzących firmy różnych branż - daje silne podstawy do wyrobienia sobie opinii na temat przywództwa partycypacyjnego próbującego równoważyć wpływ i znaczenie podstawowych grup interesariuszy: właścicieli, klientów i pracowników firmy. Książka napisana jest w sposób ułatwiający zrozumienie istoty dobrego przywództwa, świetnie łączy teorię z polskimi dobrymi praktykami".
dr Krzysztof Pawłowski, Rektor WSB-NLU z siedzibą w Nowym Sączu


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Blanchard Ken, Chełmiński Dariusz, Drzewiecki Aleksander, Kubica Ewa
Nazwa Dobre przywództwo. Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu
Liczba stron 376
Data premiery 12-10-2015
Wydawca Wolters Kluwer
Oprawa miękka
ean 9788326493881
Numer wydania II
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2015
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Dobre przywództwo. Najlepsze praktyki polskich liderów biznesu

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Ken Blanchard jest światowej sławy nauczycielem biznesu, wykładowcą na University of San Diego, a także autorem książek w tematyce metod zarządzania dla menedżerów oraz właścicieli przedsiębiorstw. Blanchard napisał wiele bestsellerów. Najpopularniejsze z nich to seria „Jednominutowy Menedżer”, „Wiesz, możesz, działaj” oraz „Cała naprzód. Uwolnij moc wizji swojej firmy i swojego życia. Począwszy od 1979 roku, Ken Blanchard jest właścicielem i dyrektorem ds. rozwoju duchowego w firmie konsultingowo-szkoleniowej The Ken Blanchard Companies, która działa na międzynarodową skalę. Z jej oferty korzystają największe światowe korporacje, takie jak BMW, Johnson & Johnson, Procter & Gamble, Toyota czy American Express. Literatura Kena Blancharda ma uniwersalne przesłanie, dlatego cenne rady znajdą w niej nie tylko menedżerowie, lecz także każda osoba, która pragnie podnieść swoją wydajność oraz satysfakcję z życia i wykonywanej pracy. Autor opisuje, w jaki sposób należy zarządzać zasobami ludzkimi, aby wszyscy członkowie załogi zachowali wysoką motywację oraz identyfikowali się z wartościami i misją przedsiębiorstwa. Uczy metod skutecznego przywództwa, a także zachęca do opracowywania i realizowania firmowej strategii. Nie pochwala jednak dążenia do wzrostu zysków za wszelką cenę. Nawołuje do zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym, a także rozwoju członków kadry na wielu płaszczyznach – fizycznej, duchowej, emocjonalnej, intelektualnej itp. Uczy w jaki sposób radzić sobie ze stresem, a tym samym przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu. Ken Blanchard promuje dążenie do empowerment, czyli takiego stanu, w którym każda z zatrudnionych w firmie osób działa tak, jakby była ona jego własnością – przy zachowaniu odpowiednich granic. Jest przeciwnikiem stosowania hierarchicznej struktury w przedsiębiorstwie. Zaleca tworzenie autonomicznych zespołów, w których każdy pracownik bierze odpowiedzialność za wykonywane projekty. Książki Blancharda czyta się szybko i przyjemnie, co jest zasługą prostego i ekspresyjnego języka, a także dołączonych ilustracji, tabel oraz wydzielonych cytatów, uporządkowujących najważniejsze fragmenty.