Droga Toyoty do doskonałości w usługach

(okładka miękka, książki)
Autor: Ross Karyn
Liczba stron: 478
Data premiery: 16-03-2018
Wydawca: MT Biznes

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
74,90 zł
Special Price 48,49 zł
- +
LUB

Opis

Światowej sławy ekspert z zakresu Lean, autor licznych bestsellerów, pokazuje firmom usługowym, w jaki sposób mogą stać się Lean, zwiększyć swoją wartość i poprawić wyniki finansowe, korzystając z doświadczeń Toyoty.

Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, pokazująca zastosowanie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej serii książek o Drodze Toyoty w branżach, w których o sukcesie decyduje jakość usług. Jeff Liker i Karyn Ross pokazują, w jaki sposób rozwijać praktyki Lean w firmie usługowej przy użyciu słynnego modelu 4P. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem, menedżerem, konsultantem, czy pracownikiem pierwszej linii, mającym bezpośredni kontakt z klientem każdego dnia, dowiesz się, w jaki sposób czerpać korzyści wynikające z Lean.

Niniejsza książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów w sposób, który pozytywnie zaskoczy wszystkich twoich klientów. Te sprawdzone techniki mają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji, a także stałym zwiększaniu wartości dostarczanej dla klientów. Fascynujące analizy przypadków firm usługowych z wielu różnych branż, takich jak służba zdrowia, ubezpieczenia, usługi finansowe czy telekomunikacja, które odnoszą sukcesy dzięki Lean, jasno dowodzą, że zasady i praktyki Lean działają tak samo w usługach, jak i w produkcji. Swoimi przemyśleniami dzielą się pionierzy we wprowadzaniu Lean w usługach, a więc między innymi takie firmy, jak ThedaCare, Elisa, Menlo Innovations czy Zingerman’s Mail Order.

"Droga Toyoty do doskonałości w usługach" pomoże ci:

  • dogłębnie zrozumieć, czym Lean jest i czym nie jest,
  • nauczyć się stosować Lean jako metodę ciągłego usprawniania i uzyskiwania lepszych wyników,
  • skoncentrować się na zrozumieniu klientów i zaspokajaniu ich potrzeb,
  • rozwijać swoich ludzi i pomagać im zrealizować ich pełny potencjał.

Opierając się na własnych badaniach i rzeczywistych przykładach, ta książka zainspiruje cię do świeżego spojrzenia na swoją organizację i pokaże, w jaki sposób możesz wykorzystać Lean jako źródło przewagi konkurencyjnej.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Ross Karyn
Nazwa Droga Toyoty do doskonałości w usługach
Liczba stron 478
Data premiery 16-03-2018
Wydawca MT Biznes
Oprawa miękka
Tłumacz Kowalczyk Marcin
ean 9788380873629
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Rok wydania 2018
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Droga Toyoty do doskonałości w usługach

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.