E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

(okładka miękka)
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 290
Oprawa: miękka
Wydawca: Difin

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Dodatkowe informacje

Autor Świerczyńska-Kaczor Urszula
Nazwa E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Liczba stron 290
Oprawa miękka
Wydawca Difin
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor AVA Sp. z o.o.
Data premiery 07-04-2012
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: