Efekt WAL-MARTu

(okładka miękka)
Efekt WAL-MARTu (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 390
Data premiery: 20-04-2009
Wydawca: Wydawnictwo Studio EMKA

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Wal-Mart otoczył się niedostępnym murem tajemnicy, a firmy, z którymi robi interesy, zobowiązał do milczenia, więc zdumiewająco mało wiemy o tym, jak właściwie działa spółka i jaki ma wpływ na nasze życie.
Charles Fishman, uznany dziennikarz, znawca tematyki gospodarczej, przekroczył krąg dyskrecji otaczający Wal-Mart. Dotarł do grupy byłych pracowników korporacji, zajmujących w niej kierownicze stanowiska, a także rozmawiał z dyrektorami wiodących w swoich branżach spółek, będących dostawcami Wal-Martu. Odkrył fascynującą, niespodziewaną i niebywałą historię o efekcie Wal-Martu. Zabiera nas na bezprecedensową wyprawę w głąb zakulisowego świata Wal-Martu i ujawnia opinii publicznej ukrytą naturę i nadzwyczajny zasięg potęgi spółki.
Efekt Wal-Martu ukazuje zestaw metod, jakimi korporacja zmienia oblicze biznesu, gospodarkę społeczności, życie pracowników fabryk – w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. A nawet całą gospodarkę Stanów Zjednoczonych. Zabierając nas do centrali korporacji w Bentonville w Arkansas, do hal fabrycznych, a także do sklepów, Fishman pokazuje, jak dramatycznie Wal-Mart obniża ceny i jak znaczące są rezultaty i wysokie koszty „codziennie niskich cen”.

Dodatkowe informacje

Autor Fishman Charles
Nazwa Efekt WAL-MARTu
Liczba stron 390
Data premiery 20-04-2009
Wydawca Wydawnictwo Studio EMKA
Oprawa miękka
Tłumacz Opracowanie zbiorowe
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Język oryginału angielski
Rok wydania 2009
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Efekt WAL-MARTu

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: