Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar

(okładka miękka)
Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 252
Data premiery: 26-11-2012
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
33,60 zł
Special Price 26,49 zł
- +
LUB

Opis

Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Dodatkowe informacje

Autor Wojtaszczyk Katarzyna
Nazwa Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar
Liczba stron 252
Data premiery 26-11-2012
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa miękka
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor OSDW Azymut
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt Odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 3,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 9,99 zł
Paczkomaty Inpost 5,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt Odbioru 0,00 zł -
Poczta Polska 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -
Punkt Odbioru 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.