Encyklopedyczne podstawy marketingu

(okładka miękka)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 334
Oprawa: miękka
Wydawca: Agencja wydawnicza Placet

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.

Dodatkowe informacje

Autor Wojciechowski Tadeusz
Nazwa Encyklopedyczne podstawy marketingu
Liczba stron 334
Oprawa miękka
Wydawca Agencja wydawnicza Placet
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 24-02-2009
Język oryginału polski
Rok wydania 2009
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Encyklopedyczne podstawy marketingu

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: