Najczęściej zadawane pytania

  • Najczęściej zadawane pytania
    • Status zamówienia - Kiedy otrzymam moje zamówienie?
      • Status zamówienia - Kiedy otrzymam moje zamówienie?

        Zamówienia trafiają do realizacji zaraz po ich złożeniu. Czas realizacji zamówienia zależy od zamówionych produktów. Każdy produkt ma swój czas realizacji. Informacja, oznaczająca czas wysyłki danego produktu, prezentowana jest na stronie produktu, na przykład: "Wysyłamy w 24h". Jeżeli w zamówieniu znajduje się kilka produktów, to całe zamówienie będzie zrealizowane w czasie, który potrzebuje produkt oznaczony najdłuższym czasem realizacji.

        Uwaga.

        Jeżeli w zamówieniu znajduje się produkt, który jest przedsprzedażą, to zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po premierze produktu o najpóźniejszej dacie premiery.

    • Jak mogę zwrócić zamówione produkty?
      • Jak mogę zwrócić zamówione produkty?

        Jeżeli chcesz zareklamować produkt, wejdź na stronę:

        Reklamacje

         

        Jeżeli chcesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówienie, wejdź na stronę:

        Zwroty

    • Dlaczego nie mogę śledzić mojego zamówienia po otrzymanym numerze przesyłki?
      • Dlaczego nie mogę śledzić mojego zamówienia po otrzymanym numerze przesyłki?

        Jeżeli Twój numer do śledzenia zamówienia, który został przez nas wysłany, nie zwraca wyniku może to oznaczać, że:

        1) Zamówienie zostało spakowane, ale nie zostało jeszcze odebrane przez kuriera

        2) Zamówienie nie zostało jeszcze zeskanowane przez przewoźnika

         

        Jeżeli po 6 godzinach, od zaobserwowania problemu z numerem do śledzenia zamówienia, status na stronie przewoźnika dalej się nie pojawił - skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

  • Zakupy
    • Jak złożyć zamówienie na Livro.pl?
      • Jak złożyć zamówienie na Livro.pl?

        Proces składania zamówienia na Livro.pl zacznij od dodania wszystkich interesujących Cię produktów do koszyka. W tym celu znajdź produkt, który Cię interesuje i kliknij przycisk „Do koszyka”. Przycisk zmieni kolor na zielony i poinformuje, że produkt został dodany do koszyka. Zawartość koszyka możesz w każdej chwili sprawdzić, klikając w prawym górnym rogu, na ikonę koszyka.

        Kliknij przycisk „Przejdź dalej >”, który znajduje się w koszyku, jeżeli zamówienie zostało przez Ciebie skompletowane. Jeżeli nie jesteś zalogowany/zalogowana na swoje konto to otrzymasz okno i trzy możliwości:

        - „Zaloguj się” jeżeli posiadasz już konto na Livro.pl

        - "Załóż konto” jeżeli chcesz zostać naszym klientem i mieć dostęp do wielu zniżek lub chcesz zapłacić za pobraniem

        - „Złóż zamówienie bez zakładania konta” jeżeli to jednorazowy zakup

        W następnym kroku zostaniesz poproszona/poproszony o podanie danych do faktury i adresu dostawy. W trzecim kroku wybierz formę dostawy, którą zostanie zrealizowane Twoje zamówienie. W czwartym kroku wybierz płatność „PayU” jeżeli posiadasz konto w banku z dostępem online lub „przy odbiorze zamówienia” jeżeli wolisz opłacić zamówienie u kuriera w momencie dostarczania przesyłki. Po wyborze płatności, w piątym kroku, sprawdź dane, które zostały zapisane po prawej stronie i kliknij przycisk „Zamawiam i płacę”.

    • Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?
      • Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?

        Nie musisz zakładać konta w naszym sklepie, aby móc złożyć zamówienie.

        Założenie konta trwa chwilę i można je założyć podczas składania zamówienia (wystarczy dodać adres mailowy). Klienci, którzy posiadają konto:

        • Mogą składać zamówienia za pobraniem
        • Mają dostęp do panelu klienta, który posiada całą historię zakupów i umożliwia wygodny sposób do śledzenia zamówień w realizacji
        • Mają dostęp do specjalnych zniżek i promocji, które nie są dostępne dla niezarejestrowanych użytkowników
    • Jak śledzić status zamówienia?
      • Jak śledzić status zamówienia?

        Status swojego zamówienia możesz śledzić na 3 sposoby.

         

        1)      Klikając w link w mailu zawierającym potwierdzenie złożenia Twojego zamówienia

        2)      Logując się na swoje konto w serwisie Livro.pl i klikając „MOJE ZAMÓWIENIA” > „ZOBACZ ZAMÓWIENIE”

        3)      Wchodząc na stronę https://livro.pl/tracker i podając swój adres mailowy oraz numer zamówienia

    • Przedsprzedaże - Kiedy otrzymam moje zamówienie?
      • Przedsprzedaże - Kiedy otrzymam moje zamówienie?

        Zamówienie zawierające przedsprzedaż zostanie wysłane z naszego magazynu w dniu premiery przedsprzedaży. 

    • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
      • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

        Nie ma możliwości złożenia zamówienia w ten sposób.

    • Czy mogę zamówić niedostępny produkt? (powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny)
      • Czy mogę zamówić niedostępny produkt? (powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny)

        Produkty niedostępne są niezamawiane na naszym portalu. Nie ma również możliwości otrzymania powiadomienia o jego dostępności.

    • Twoja przesyłka jest opóźniona?
      • Twoja przesyłka jest opóźniona?

        Opóźnienia w dostawie twojego zamówienia może wynikać z kilku czynników.

        1. Sprawdź, czy twoje zamówienie nie zawiera przedsprzedaży.
        2. Upewnij się, że zostało poprawnie opłacone i otrzymałeś potwierdzenie w wiadomości e-mail
        3. Jeśli zamówienie zawiera więcej niż jeden produkt, wówczas jego kompletowanie może się odrobinę opóźnić z powodu różnej dostępności. (Patrz: Jak sprawdzić czas wysyłki?)
        4. Jeśli wybranego produktu nie ma na magazynie, to zostanie on sprowadzony z hurtowni, co może powodować opóźnienia.
    • Chciałbym domówić książkę do już złożonego zamówienia, jak to zrobić?
      • Chciałbym domówić książkę do już złożonego zamówienia, jak to zrobić?

        Nie ma możliwości domówienia produktu do złożonego już zamówienia.

  • Szczegóły produktu
    • Jak sprawdzić czas wysyłki produktu?
      • Jak sprawdzić czas wysyłki produktu?

        Należy kliknąć wybrany produkt i przejść do jego szczegółów. Informacja o czasie wysyłki dostępna jest nad ceną, obok informacji określającej jego dostępność.

    • Jak sprawdzić wydanie książki (okładka miękka, twarda …)?
      • Jak sprawdzić wydanie książki (okładka miękka, twarda …)?

        Należy kliknąć wybrany produkt i przejść do jego szczegółów. Informacja o rodzaju okładki znajduje się po prawej stronie okna,  tuż pod tytułem książki. Dostępna jest również w zakładce „dodatkowe informacje” pod zdjęciem okładki.  

    • Gdzie znajdę informację o nadchodzących przedsprzedażach?
    • Znalazłeś błąd na stronie produktu?
      • Znalazłeś błąd na stronie produktu?

        Jeśli znalazłeś błąd w opisie, któregoś z naszych produktów, napisz nam wiadomość na [email protected]

         

  • Kody rabatowe
    • Jak wykorzystać kod rabatowy?
      • Jak wykorzystać kod rabatowy?

        By wykorzystać kod rabatowy, należy wpisać go w odpowiednią rubrykę znajdującą się w ekranie zamówienia, znajdującą się po prawej stronie ekranu. Następnie nacisnąć przycisk zastosuj.

    • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?
      • Dlaczego mój kod rabatowy nie działa?

        Kod rabatowy może nie działać z kilku powodów:       

        1. - Treść kodu została niepoprawnie wpisana
        2. - Kod został już wykorzystany
        3. - Termin ważności kodu rabatowego upłynął

        Jeśli kod nie będzie działał mimo tego, że wszystkie warunki zostały spełnione, prosimy o kontakt.

  • Płatność
    • Jak zapłacić za zamówienie?
      • Jak zapłacić za zamówienie?

        By zapłacić za zamówienie, należy wybrać odpowiednią metodę płatności w procesie składania zamówienia.

    • Czy można zapłacić za zamówienie przy odbiorze?
      • Czy można zapłacić za zamówienie przy odbiorze?

        Opcja płatności przy odbiorze jest dostępna, jednak dotyczy tylko zarejestrowanych użytkowników.

    • Jakie są dostępne formy płatności?
      • Jakie są dostępne formy płatności?

        Gotówka przy odbiorze, czyli płatność za pobraniem, pozwala Ci zapłacić za zamówienie w momencie odbioru przesyłki. 

        Przelew internetowy lub karta płatnicza umożliwią zapłatę za zamówienie poprzez system PayU.

    • Gdzie znajdę numer konta do przelewu tradycyjnego?
      • Gdzie znajdę numer konta do przelewu tradycyjnego?

        By wykonać przelew tradycyjny, należy w opcji płatności wybrać PayU, a następnie w oknie z metodami płatności wybrać Przelew. Otworzy się okno wyboru różnych banków, a poniżej znajduje się opcja „Przelew Tradycyjny”. Naciśnięcie tej opcji spowoduje wygenerowanie numeru rachunku bankowego, na który należy wpłacić należność za zamówienie.

    • Mam problem z płatnością - jak mogę ponowić płatność?
      • Mam problem z płatnością - jak mogę ponowić płatność?

        Ponowienie płatności jest dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Należy zalogować się na swoje konto, a następnie wejść w PANEL KONTA. Wyświetli się historia zamówień, z której należy wybrać, to które nie zostało opłacone i nacisnąć „ZOBACZ ZAMÓWIENIE”. Pojawią się detale zamówienia oraz możliwość wybrania opcji „KLIKNIJ TUTAJ, ABY ZAPŁACIĆ”.

    • PayU - płacę później - jak skorzystać?
      • PayU - płacę później - jak skorzystać?

        Metoda ta dostępna jest po przekroczeniu minimalnej wartości zamówienia 100 zł do maksymalnie 2000 zł. Umożliwia odroczenie terminu płatności nawet o 30 dni. Aby z niej skorzystać, należy wybrać opcję „Płacę później” w oknie wyboru rodzaju płatności. Następnie należy wypełnić krótki formularz Payu, jednorazowo potwierdzić swoją tożsamość i zatwierdzić umowę pożyczki kodem SMS.
        Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z zakupu, należy zwrócić pieniądze na konto pożyczkodawcy, którym jest firma Kreditech.

  • Reklamacje i zworty
    • Jak mogę zwrócić zamówione produkty?
      • Jak mogę zwrócić zamówione produkty?

        Jeżeli chcesz zareklamować produkt, wejdź na stronę:

        Reklamacje

         

        Jeżeli chcesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówienie, wejdź na stronę:

        Zwroty

    • Otrzymałem/otrzymałam uszkodzone produkty - co teraz?
      • Otrzymałem/otrzymałam uszkodzone produkty - co teraz?

        Jest nam bardzo przykro, że produkty przyszły do Ciebie w złym stanie. Daj nam szansę się poprawić! Zgłoś nam reklamacje i odeślij je na magazyn (pokrywamy koszty przesyłki zwrotnej). Postępuj zgodnie z instrukcją, która znajduje się pod poniższym linkiem:

        Reklamacje

    • Ile kosztuje przesyłka zwrotna i czy ten koszt zostanie zwrócony?
      • Ile kosztuje przesyłka zwrotna i czy ten koszt zostanie zwrócony?

        Koszt przesyłki zwrotnej, w przypadku uzasadnionej reklamacji, zwracamy razem ze zwrotem wpłaty za reklamowane produkty.

        Wypełniając formularz kontaktowy, służący do zgłoszenia reklamacji lub wykonania zwrotu, wpisz koszt przesyłki zwrotnej.

        Formularz reklamacyjny znajdziesz pod linkiem: Zwroty

    • Co zrobić, jeżeli produkt ma wadę fabryczną?
      • Co zrobić, jeżeli produkt ma wadę fabryczną?

        Jeżeli Twój produkt ma wadę fabryczną odeślij go nam w formie reklamacji.

        Wszystkie potrzebne informacje jak dokonać rekmalacji znajdziesz na stronie: Reklamacje

    • Czy mogę zwrócić zamówienie w punktach odbioru?
      • Czy mogę zwrócić zamówienie w punktach odbioru?

        Jeżeli Twoje zamówienie zostało złożone do punktu odbioru to możesz dokonać zwrotu w punkcie, w którym zamówienie zostało odebrane.

    • Czy mogę zwrócić zamówienie w punktach odbioru?
      • Czy mogę zwrócić zamówienie w punktach odbioru?

        Zwrotu zamówienia w punkcie odbioru może dokonać jedynie Klient, który zdecydował się na dostawę paczki do danego punktu odbioru. Zamówienie można zwrócić wyłącznie w tym punkcie odbioru, w którym zostało odebrane.

    • Ile mam czasu, aby zareklamować produkt?
      • Ile mam czasu, aby zareklamować produkt?

        Jeżeli produkt ma wadę fabryczną lub przestał spełniać swoją powinność, pomimo właściwego użytkowania, masz prawo zgłosić reklamację w terminie 12 miesięcy od daty zakupu produktu.

    • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
      • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

        Zwrot pieniędzy powinien zostać zlecony w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu:

        a) zarejestrowania przesyłki zwrotnej na magazynie;

        b) anulacji części lub całego zamówienia.

         

         

    • Na jakie konto otrzymam zwrot środków?
      • Na jakie konto otrzymam zwrot środków?

        Zwrot pieniędzy zlecany jest na:

            a.    rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą płatniczą Klienta), jeśli zamówienie było opłacone z góry za pomocą przelewu lub karty płatniczej;

            b.    rachunek wskazany przez Klienta, jeśli zamówienie było opłacone przy odbiorze u kuriera lub na Poczcie Polskiej.

    • Zamówienie nie zostało odebrane - co teraz?
      • Zamówienie nie zostało odebrane - co teraz?

        Nieodebrane zamówienie zostanie zwrócone przez przewoźnika na magazyn naszego sklepu. Wpłata za nieodebrane zamówienie zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od zarejestrowania przesyłki na magazynie. Nie ma możliwości, aby nieodebrana przesyłka została ponownie nadana, Klient w takim wypadku może zamówić te same produkty jedynie poprzez samodzielne złożenie nowego zamówienia.

  • Faktura
    • Gdzie znajdę fakturę za swoje zamówienie?
      • Gdzie znajdę fakturę za swoje zamówienie?

        Faktura papierowa jest dokładana do pudełka, natomiast elektroniczna jest wysyłana w załączniku wiadomości „ Potwierdzenie wysyłki zamówienia numer 301010.. ‘’

         

    • Czy mogę otrzymać fakturę w formie papierowej?
      • Czy mogę otrzymać fakturę w formie papierowej?

        Faktura papierowa jest dodawana do każdej paczki. Wyjątkiem są zamówienia, w których klient wyraził chęć otrzymania faktury w formie elektronicznej.

    • Gdzie zaznaczyć chęć otrzymania faktury?
      • Gdzie zaznaczyć chęć otrzymania faktury?

        Chęć otrzymania faktury należy zaznaczyć w trakcie wypełniana formularza zamówienia.

         

    • Jak zmienić dane na fakturze?
      • Jak zmienić dane na fakturze?

        By zmienić dane na fakturze najleży skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta: [email protected]

  • Wysyłka
    • Koszty wysyłki?
      • Koszty wysyłki?

        Aktualne koszty dostawy znajdziesz na stronie:

        Warunki dostawy

    • Jakie są etapy realizacji zamówienia?
      • Jakie są etapy realizacji zamówienia?

        Realizację zamówienia możemy podzielić na następujące etapy:

        1) Zamówienie złożone - złożenie zamówienia na portalu Livro.pl

        2) Zamówienie opłacone - opłacenie zamówienia przez PayU lub wybór płatności za pobraniem

        3) Kompletowanie zamówienia - zamówienie oczekuje na skompletowanie wszystkich zamówionych produktów

        4) Zamówienie wysłane - zamówienie zostało wysłane i zostanie dostarczone w maksymalnie 2 dni robocze

    • Jakie są etapy wysyłki zamówienia do punktu odbioru?
      • Jakie są etapy wysyłki zamówienia do punktu odbioru?

        Status Twojego zamówienia sprawdzisz na stronie:

        Status zamówienia

        Status "wysłane" oznacza, że Twoje zamówienie jest transportowane z magazynu, do wybranego przez Ciebie punktu odbioru - zwykle zajmuje to 1 dzień roboczy.

        O nadejściu zamówienia do punktu odbioru poinformuję Cię SMS oraz e-mail. Otrzymanie wiadomości z kodem do odbioru oznacza, że Twoje zamówienie czeka na Ciebie w punkcie odbioru.

         

    • Formy wysyłki i warunki dostawy?
      • Formy wysyłki i warunki dostawy?

        Wszystkie dostępne formy dostawy wraz z cennikiem znajdziesz na stronie:

        Warunki dostawy

    • Ile trwa dostawa zamówienia?
      • Ile trwa dostawa zamówienia?

        Termin otrzymania zamówionych produktów to okres wysyłki (informacja przy każdym produkcie) powiększony o czas dostawy (2-3 dni robocze).

    • Czy wysyłamy za granicę?
      • Czy wysyłamy za granicę?

        Nie, obecnie realizujemy dostawę tylko na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz Kuriera.

    • Inpost - maksymalne rozmiary przesyłki?
      • Inpost - maksymalne rozmiary przesyłki?

        Paczka w kształcie prostopadłościaniu o wymiarach odpowiednio:

        • Gabaryt A – maksymalne wymiary 8 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg
        • Gabaryt B – maksymalne wymiary 19 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg
        • Gabaryt C – maksymalne wymiary 41 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg
    • Jak sprawdzić, na jakim etapie jest moje zamówienie?
      • Jak sprawdzić, na jakim etapie jest moje zamówienie?

        Status swojego zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto, klikając "Moje zamówienia" i sprawdzić szczegóły zamówienia.

        Jeżeli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta to skorzystaj ze strony: Status zamówienia

    • Pomyliłem się w adresie, jak mogę zmienić dane dostawy?
      • Pomyliłem się w adresie, jak mogę zmienić dane dostawy?

        Niestety po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.

    • Zamówienie nie zostało odebrane - co teraz?
      • Zamówienie nie zostało odebrane - co teraz?

        Nieodebrane zamówienie zostanie zwrócone przez przewoźnika na magazyn naszego sklepu. Wpłata za nieodebrane zamówienie zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od zarejestrowania przesyłki na magazynie. Nie ma możliwości, aby nieodebrana przesyłka została ponownie nadana, Klient w takim wypadku może zamówić te same produkty jedynie poprzez samodzielne złożenie nowego zamówienia.

  • Moje konto - logowanie
    • Jakie warunki musi spełniać hasło?
      • Jakie warunki musi spełniać hasło?

        Hasło musi zawierać:

        - Jedną wielką literę

        - Jedną małą literę

        - Jedną cyfrę

        - Jeden znak specjalny, np.: $, @, ), ? itp.

        - Składać się z min. 8 znaków

    • Jak wygląda mój login?
      • Jak wygląda mój login?

        Login to adres mailowy, na który zarejestrowane jest konto, na przykład:

        [email protected]

    • Jak odzyskać hasło?
      • Jak odzyskać hasło?

        W celu odzyskania hasła kliknij przycisk "Zapomniałeś hasło ?", który znajduje na ekranie logowania.

        Wpisz adres mailowy, na który jest zarejestrowane konto. W przeciągu 5 min otrzymasz maila z linkiem do resetowania hasła (sprawdź skrzynkę SPAM). Po kliknięciu w link zostaniesz poproszony/poproszona o podanie nowego hasła.

        Po ustawieniu nowego hasła zatwierdź je, klikając: "Resetuj hasło"

    • Jak wyrazić sprzeciw na otrzymywanie treści marketingowych?
      • Jak wyrazić sprzeciw na otrzymywanie treści marketingowych?

        Jeżeli nie chcesz otrzymywać treści marketingowych, zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki "Ustawienia Prywatności".

        W tej zakładce masz możliwość wyrażenia sprzeciwu na otrzymywanie treści marketingowych oraz maili badających satysfakcję z zakupu.

    • Logowania Facebook
      • Logowania Facebook

        Jeżeli posiadasz konto na serwisie Facebook, to możesz przy jego pomocy logować się bezpośrednio do swojego konta Livro.

        W tym celu wybierz przycisk "Zaloguj się - FB" w procesie rejestracji i postępuj zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami.

        Następne logowania będą dokonywane przy wykorzystaniu konta Facebook.

    • Logowanie Google +
      • Logowanie Google +

        Jeżeli posiadasz konto na serwisie Google+, to możesz przy jego pomocy logować się bezpośrednio do swojego konta Livro.

        W tym celu wybierz przycisk "Zaloguj się - G+" w procesie rejestracji i postępuj zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami.

        Następne logowania będą dokonywane przy wykorzystaniu konta Google+.

  • Punkty odbioru
    • Gdzie znajdę aktualną listę punktów odbioru?
      • Gdzie znajdę aktualną listę punktów odbioru?

        Aktualną listę punktów odbioru znajdziesz na stronie:

        Punkty odbioru

    • Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze za paczkę w punkcie?
      • Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze za paczkę w punkcie?

        Niestety nie, w naszych punktach można odebrać tylko paczki z góry opłacone.

    • Jak odebrać przesyłkę z punktu odbioru?
      • Jak odebrać przesyłkę z punktu odbioru?

        By odebrać przesyłkę należy mieć przy sobie numer zamówienia i kod odbioru.

        Wszytskie te potrzebne informację Pan/Pani dostanie w SMS'ie lub mailu z informacją o paczce czekającej na odbiór.

    • Czy w punktach odbioru prowadzona jest sprzedaż?
      • Czy w punktach odbioru prowadzona jest sprzedaż?

        W naszym Punkcie Odbioru nie prowadzimy sprzedaży. Natomiast w Punktach odbioru w naszych Salonach Partnerskich sprzedaż jest prowadzona.

    • Czy ktoś inny może odebrać moje zamówienie?
      • Czy ktoś inny może odebrać moje zamówienie?

        Tak, ale osoba odbierające zamówienie musi znać numer zamówienia i kod odbioru, które wysyłamy do klienta w SMS'ie lub mailu.

    • Jak szybko moje zamówienie dotrze do punktu odbioru?
      • Jak szybko moje zamówienie dotrze do punktu odbioru?

        Termin otrzymania zamówionych produktów to okres wysyłki (informacja przy każdym produkcie) powiększony o czas dostawy (2-3 dni robocze).

    • Ile mam czasu na odbiór w punkcie?
      • Ile mam czasu na odbiór w punkcie?

        Od momentu otrzymania powiadomienia, zamówienie czeka na odbiór przez 7 dni.

    • Czy dostawa do punktu odbioru Livro jest darmowa?
      • Czy dostawa do punktu odbioru Livro jest darmowa?

        Tak, dostawa do Punktu Odbioru jest darmowa.