Finansowanie Marketingu w Ochronie Zdrowia

(okładka miękka)
Finansowanie Marketingu w Ochronie Zdrowia (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 220
Oprawa: miękka
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Książka „ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).
Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (…)
Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowić zarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.

Dodatkowe informacje

Autor Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Nazwa Finansowanie Marketingu w Ochronie Zdrowia
Liczba stron 220
Oprawa miękka
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Data premiery 16-04-2010
Język oryginału polski
Rok wydania 2010
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Finansowanie Marketingu w Ochronie Zdrowia

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: