Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

(okładka miękka)
Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 376
Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Helion

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały…

Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.

Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.

Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.

Dodatkowe informacje

Autor Rybiński Krzysztof
Nazwa Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe
Liczba stron 376
Oprawa miękka
Wydawca Wydawnictwo Helion
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Helion Wydawnictwo
Data premiery 28-01-2014
Język oryginału polski
Rok wydania 2014
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: