Google Analytics dla marketingowców

(okładka miękka)
Google Analytics dla marketingowców (okładka miękka, książki)
100/100
Liczba stron: 176
Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Helion

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Co i dlaczego klikają ludzie, na których ci zależy?

W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda?

W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – twoi odbiorcy sami powiedzą ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców.

Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? 

Dodatkowe informacje

Autor Zastrożna Martyna
Nazwa Google Analytics dla marketingowców
Liczba stron 176
Oprawa miękka
Wydawca Wydawnictwo Helion
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Helion Wydawnictwo
Data premiery 15-11-2013
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Recenzje klientów - Ocen: 1

Bardzo dużo wartościowej wiedzy. Polecam każdemu kto planuje opanować ten temat :)
Ocena
Recenzja wg Krzysztof / (Dodano 29.04.2017)

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Google Analytics dla marketingowców

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: