Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 226
Data premiery: 24-11-2016
Wydawca: Rozpisani.pl

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
65,00 zł
Special Price 51,99 zł
- +
LUB

Opis

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość.

W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Bera Agnieszka
Nazwa Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia
Liczba stron 226
Data premiery 24-11-2016
Wydawca Rozpisani.pl
Oprawa miękka
ean 9788394587505
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center. Ocena i kierunki doskonalenia

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.