Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Autor | Tkaczyk Paweł |
---|---|
Nazwa | Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych |
Liczba stron | 1 |
Data premiery | 23-11-2012 |
Wydawca | Wydawnictwo Helion |
Lektor | Tkaczyk Paweł |
ean | 9788324664870 |
Lektor języki | polski |
Numer wydania | I |
Czas trwania | 4 godz. 39 min. 5 sek. |
Rok wydania | 2013 |
Język wydania | polski |
Język oryginału | polski |
Forma | płyta kompaktowa CD |
Gabaryt | mały |
*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Koszty dostawy:
Zamówienie do 199 zł
Dostawa | Płatność online | Płatność przy odbiorze* |
---|---|---|
Paczkomaty Inpost 24/7 | 8,99 zł | - |
Poczta Polska Odbiór w placówce |
7,99 zł | 9,99 zł |
Stacje Orlen | 7,99 zł | - |
Sklepy Żabka | 7,99 zł | - |
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 | 8,99 zł | 10,99 zł |
Kurier | 10,99 zł | 13,99 zł |
Zamówienie powyżej 199 zł
Dostawa | Płatność online | Płatność przy odbiorze* |
---|---|---|
Paczkomaty Inpost 24/7 | 0,00 zł | - |
Poczta Polska Odbiór w placówce | 0,00 zł | 5,99 zł |
Stacje Orlen | 0,00 zł | - |
Sklepy Żabka | 0,00 zł | - |
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 | 0,00 zł | 5,99 zł |
Kurier | 0,00 zł | 9,99 zł |