Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

(okładka miękka, książki)
Autor: Smid Waclaw
Liczba stron: 294
Data premiery: 22-07-2016
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny + czas dostawy

Normalna cena:
59,00 zł
Special Price 49,49 zł
- +
LUB

Opis

Biznes. Potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów „biznes” to coś więcej.            

Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu  -  wyobraźnia.                

W ujęciu socjologii to cała gama elementów, z których także składa się autentyczne komunikowanie. Mamy więc wpływ archetypów, stereotypów, licznych fobii i obsesji. Posługujemy się często sloganami i ulegamy swoistej iluzji. Ale także używamy tego, co mają w swym dorobku poeci  -  metafor.                        

W kulturze i polityce nie ma biznesu bez komunikowania. Z jednej strony dużą rolę odgrywa gra interesów, z drugiej  -  przyswojone w ciągu całego życia wzory kultury i sposoby skutecznego konsensusu. Nawet z udziałem religii.            

Pozostaje sztuka i upowszechniające ją media. W naszym złożonym świecie mamy do czynienia z tak bogatym i różnorodnym materiałem napędzającym komunikację między ludźmi i całymi grupami a nawet narodami, że każde nowe zjawisko artystyczne czy medialne da się w tym celu zastosować. Jak widać, biznes to zjawisko wielowymiarowe zarówno w ujęciu ludzkim jak i materialnym. W tym rozumieniu zaczyna być zjawiskiem interesującym. Dla ucznia, studenta, nauczyciela a nawet pracownika (tym bardziej!) nauki na wyższej uczelni. Ta książka o komunikowaniu w biznesie stara się nas uczyć prawdziwego rozumienia tego zjawiska w ogóle. W różnych dziedzinach naszego życia. Zwłaszcza w obecnej epoce, kiedy ludzie „komunikują się”, siedząc samotnie w czterech ścianach, a „najlepsze życzenia” przesyła się mailami tak, jakby to byli żywi rozmówcy.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Smid Waclaw
Nazwa Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie
Liczba stron 294
Data premiery 22-07-2016
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
ean 9788375568509
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2016
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Pocztex Kurier 48 5,99 zł 7,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 3,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.