Innowacje. Następny krok

(okładka twarda)
Innowacje. Następny krok (okładka twarda, książki)
Liczba stron: 380
Oprawa: twarda
Wydawca: Wydawnictwo Studio EMKA

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

"Innowacje. Następny krok" opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje.

Posługując się dogłębnymi studiami branż – komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:

  • wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci,
  • przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji,
  • ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukces.

Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku "Innowacje. Następny krok" pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.

Dodatkowe informacje

Autor Anthony Scott D., Christensen Clayton M., Roth Eric
Nazwa Innowacje. Następny krok
Liczba stron 380
Oprawa twarda
Wydawca Wydawnictwo Studio EMKA
Seria Harvard Business School Press
Tłumacz Opracowanie zbiorowe
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 29-11-2010
Język oryginału angielski
Rok wydania 2015
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Innowacje. Następny krok

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: