Innowacje. Następny krok

(okładka twarda)
Innowacje. Następny krok (okładka twarda, książki)
Liczba stron: 380
Data premiery: 29-11-2010
Wydawca: Wydawnictwo Studio EMKA

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

"Innowacje. Następny krok" opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje.

Posługując się dogłębnymi studiami branż – komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:

  • wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci,
  • przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji,
  • ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukces.

Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku "Innowacje. Następny krok" pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.

Dodatkowe informacje

Autor Anthony Scott D., Christensen Clayton M., Roth Eric
Nazwa Innowacje. Następny krok
Liczba stron 380
Data premiery 29-11-2010
Wydawca Wydawnictwo Studio EMKA
Seria Harvard Business School Press
Oprawa twarda
Tłumacz Opracowanie zbiorowe
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Język oryginału angielski
Rok wydania 2015
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Innowacje. Następny krok

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: