Internetowe Kanały Dystrybucji na Rynku Turystycznym

(okładka miękka)
Internetowe Kanały Dystrybucji na Rynku Turystycznym (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 152
Oprawa: miękka
Wydawca: Difin

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.

Dodatkowe informacje

Autor Nalazek Mirosław
Nazwa Internetowe Kanały Dystrybucji na Rynku Turystycznym
Liczba stron 152
Oprawa miękka
Wydawca Difin
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor OSDW Azymut
Data premiery 30-11-2009
Język oryginału polski
Rok wydania 2009
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Internetowe Kanały Dystrybucji na Rynku Turystycznym

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: