Jedz pysznie i nie bój się cholesterolu

(okładka miękka)
Jedz pysznie i nie bój się cholesterolu (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 256
Data premiery: 15-03-2018
Wydawca: Wydawnictwo Feeria

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 72 godziny

Normalna cena:
37,90 zł
Special Price 24,49 zł
- +
LUB

Opis

Wielu ludziom wydaje się, że jeśli nie zaczynają dnia od jajecznicy na boczku, jeśli golonka rzadko gości na ich talerzu, a oni sami nie są superfanami słodyczy, to problem ich nie dotyczy. Nic bardziej błędnego! Zły cholesterol czai się nawet w niewinnych grzeszkach kulinarnych, które ku naszemu wielkiemu zdziwieniu znajdują odbicie w naszych wynikach badań.

Cholesterol śmiało możemy nazwać wrogiem publicznym  numer 1. Batalię o obniżenie jego poziomu podejmują od lat lekarze i eksperci od żywienia. A to z jednego powodu – jego nadmiar to jeden z głównych czynników powodujących choroby układu naczyniowego. Słowo "nadmiar" jest kluczowe w rozważaniach o tym, co powinniśmy jeść, gdyż sam cholesterol ma również swoje dobre oblicze. To ważny składnik błon komórkowych, niezbędny do wytwarzania witaminy D3, hormonów nadnerczy oraz płciowych. Odgrywa również istotną rolę w pracy mózgu.

Jak zatem znaleźć złoty środek między tym co, smaczne a tym, co dobre dla naszego zdrowia? Jest na to sposób! Dieta złotego środka to jadłospis skomponowany od serca i dla serca.  Według autorki najlepszym i najsmaczniejszym orężem w walce z miażdżycą, cukrzycą, otyłością i innymi chorobami metabolicznymi jest połączenie trzech typów diet: śródziemnomorskiej, niskowęglowodanowej oraz z niskim indeksem glikemicznym. Co ważne, jest to dieta łatwa, bo bez liczenia kalorii i na bazie dostępnych produktów. Choć właściwie to wcale nie jest dieta, tylko sposób na zdrowe, pełne przyjemności odżywianie na co dzień.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Makarowska Magdalena
Nazwa Jedz pysznie i nie bój się cholesterolu
Liczba stron 256
Data premiery 15-03-2018
Wydawca Wydawnictwo Feeria
Oprawa miękka
ean 9788372297273
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2018
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Jedz pysznie i nie bój się cholesterolu

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Magdalena Makarowska to znana polska dietetyczka, a także pedagog i biotechnolog. Certyfikowany członek Polskiego Towarzystwa Dietetycznego oraz Członek Zwyczajny Polskiego Stowarzyszenia Dietetyków. Ukończyła liczne szkolenia, które zostały potwierdzone certyfikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej. Na co dzień prowadzi własny gabinet dietetyczny Centrum – Natura, którego siedziba znajduje się w Łodzi. Swoich pacjentów przyjmuje także w Warszawie. Makarowska jest również organizatorką warsztatów kulinarnych w polskich placówkach edukacyjnych, a także twórczynią programu edukacyjnego „Rosnę zdrowo, bo wiem co jem”. Poza tym prowadzi warsztaty na temat zdrowego odżywiania oraz publikuje artykuły dietetyczne w czasopiśmie „Moda na Zdrowie”. Wielokrotnie zabierała głos jako ekspert w programach telewizyjnych, takich jak „Pytanie na śniadanie”, „Stylowy magazyn” czy „Dzień Dobry TVN”. Magdalena Makarowska jest autorką popularnych książek, będących poradnikami dietetycznymi. Do najbardziej znanych spośród nich należy seria „Jedz pysznie, chudnij cudnie”. Sama o sobie mówi „dietetyczka hedonistka”, podkreślając mało rygorystyczny charakter proponowanych jadłospisów. Nie zachęca do skrupulatnego liczenia kalorii, lecz zastąpienia niezdrowych i wysokokalorycznych produktów zdrową żywnością – kolorową, smaczną i pełną korzystnych dla zdrowia witamin, minerałów i niezbędnych składników odżywczych. Makarowska proponuje wyeliminowanie z diety żywności wysoko przetworzonej, mleka, cukrów prostych oraz pszenicy. Podstawą zdrowego żywienia w jej opinii powinny być warzywa, owoce, a także dobrej jakości mięso, nabiał oraz nienasycone tłuszcze roślinne. W swoich książkach autorka skupia się nie tylko na zaleceniach dotyczących utraty zbędnych kilogramów, lecz także wiąże dietę z zapobieganiem i leczeniem chorób cywilizacyjnych. Jej poradniki są skierowane zwłaszcza do osób z insulinoopornością, alergią, nadciśnieniem, wysokim poziomem cholesterolu, nowotworami oraz schorzeniami układu krwionośnego. Magdalena Makarowska w swoich publikacjach namawia również do aktywności fizycznej oraz przeciwdziałania stresowi.