Język reklamy w komunikacji medialnej

(okładka miękka)
Język reklamy w komunikacji medialnej (okładka miękka, książki)
Autor: Śmid Wacław
Liczba stron: 319
Oprawa: miękka
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego języka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać określone emocje a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy się na ogół z brakiem pomysłu na przyciągnięcie uwagi klienta. Język reklamy zamyka się w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. ...

Dodatkowe informacje

Autor Śmid Wacław
Nazwa Język reklamy w komunikacji medialnej
Liczba stron 319
Oprawa miękka
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Data premiery 20-05-2008
Język oryginału polski
Rok wydania 2008
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Język reklamy w komunikacji medialnej

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: