Join us for english 3. Activity book polish edition

(okładka miękka)
Join us for english 3. Activity book polish edition (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 64
Data premiery: 01-01-2006
Wydawca: Cambridge University Press

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
24,00 zł
Special Price 20,99 zł
- +
LUB

Opis

Join Us for English is a fun course for young learners. Join Us for English is a restructured and fully updated edition of the successful Join In. This course for young learners provides a motivating and enjoyable way to learn English. Join Us for English has five levels (Starter, 1, 2, 3 and 4) and includes many new topics, picture stories and songs. This revised course ties in with Common European Framework guidelines, creating opportunities for self-assessment and portfolio building. It includes new culture pages, 'Project Time' activities from level 2 onwards, plus a Language Portfolio for each level. 'Look!' sections in each module highlight key grammar structures. Join Us for English is easy for the teacher to use and fun for the class. Children will love joining in the songs and action stories with Pit and Pat the wizards, Toby the Tiger and Magic the Cat. Optional extras, such as videos and flashcards, provide additional activities and practice. This item is available in Poland only, and is distributed through Lektor Klett


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Gerngross Gunter, Puchta Herbert
Nazwa Join us for english 3. Activity book polish edition
Liczba stron 64
Data premiery 01-01-2006
Wydawca Cambridge University Press
Seria Join us for english
Oprawa miękka
EAN 9780521690096
Numer wydania I
Język wydania polski,angielski
Język oryginału angielski
Rok wydania 2009
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Join us for english 3. Activity book polish edition

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 7,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Herbert Puchta jest autorem książek i profesorem filologii angielskiej z ponad 30-letnim stażem. Tytuł profesora zdobył na Uniwersytecie Pedagogicznym w Grazu. Prowadzi również liczne wykłady, konferencje i seminaria międzynarodowe dla nauczycieli, ucząc ich metodyki nauczania języka angielskiego. Występuje w wielu państwach, zwłaszcza Europy oraz Ameryki Południowej. Był także prezesem stowarzyszenia IATEFL, zrzeszającej nauczycieli języka angielskiego z całego świata. Herbert Puchta przez niespełna 20 lat badał praktyczne zastosowania psychologii kognitywnej w nauczaniu języka obcego. Swoje metody opiera na technikach neurolingwistycznego programowania (NLP), a także najnowszych odkryciach z zakresu lingwistyki, pedagogiki oraz psychologii poznawczej.


Puchta opublikował setki książek kierowanych do nauczycieli języka angielskiego, pracujących z uczniami w różnych grupach wiekowych. Autor przekonuje, że nauczanie języka obcego nie musi być jedynie zawodem, ale może stać się pasją oraz życiowym wyzwaniem. Wychodzi z założenia, że kreatywny nauczyciel jest w stanie zarazić swoim entuzjazmem słuchaczy, a tym samym zwiększyć ich motywację do rozwoju kompetencji. Jego zadaniem jest takie pokierowanie przekonaniami i emocjami uczniów, aby ci zwiększyli swoją wiarę w siebie oraz szybciej przyswajali przekazywaną im wiedzę. W swoich książkach Herbert Puchta wyjaśnia w jaki sposób mózg przechowuje informacje i jakie treści są najlepiej przyswajane. Przedstawia konkretne pomysły na prowadzenie zajęć. Dzięki książkom autora, każdy nauczyciel języka angielskiego może zwiększyć zaangażowanie uczniów, a tym samym poprawić dotychczasową skuteczność nauczania.