Kampanie społeczne w służbie publicznej. Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 316
Data premiery: 21-06-2019
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Kampanie społeczne są niezwykle ciekawym narzędziem komunikowania społecznego, wykorzystywanym w celu długoterminowej i często kilkuetapowej edukacji społecznej w zakresie wskazanego przez kampanię problemu, prowadzącej w konsekwencji do trwałej zmiany społecznych postaw i zachowań. Niewielu adresatów kampanii społecznych, a docelowo odbiorców zdaje sobie sprawę, że są one także nietypowym, budzącym zaufanie, wiarygodnym i niezwykle neutralnym politycznie narzędziem. Mimo że z założenia nie przysparzają politycznego poparcia swoim nadawcom (choć mogą przybliżać nadawcę do ewentualnego głosu wyborcy na przykład za kolejną kadencją), są chętnie wykorzystywane przez kolejne rządy. Te, za pośrednictwem informacyjnych kampanii, starają się nagłaśniać wybrane problemy społeczne, komunikując opinii publicznej, na czym polega problem, jak z nim walczyć i że dla dobra tak jednostki, jak i ogółu, warto poczynić wysiłek.

Książka jest pierwszą dokumentacyjną publikacją i jednocześnie krytyczną refleksją na temat 155 polskich rządowych kampanii społecznych, powstałych w latach 1994-2015 z inicjatywy ministerstw 10 kolejnych polskich rządów, jako narzędzia rządowego komunikowania. Pokazuje nie tylko ilość zainicjowanych przez polskie rządy kampanii społecznych czy rządową oraz ministerialną aktywność, ale także poruszane przez te kampanie problemy, dokonując próby oceny ich skuteczności wpływu na zmiany postaw i zachowań polskiego społeczeństwa. A zatem zarówno tematyka książki, jak i przyjęta w niej perspektywa badawcza może być interesująca i inspirująca dla wszystkich nią zainteresowanych.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Lusińska Anna
Nazwa Kampanie społeczne w służbie publicznej. Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych
Liczba stron 316
Data premiery 21-06-2019
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
ean 9788381022453
Numer wydania I
Rok wydania 2019
Język wydania polski
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kampanie społeczne w służbie publicznej. Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Poczta Polska Odbiór w placówce
6,99 zł 8,99 zł
Stacje Orlen 6,99 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 7,99 zł 9,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Poczta Polska Odbiór w placówce 0,00 zł 4,99 zł
Stacje Orlen 0,00 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 0,00 zł 4,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł