Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 380
Data premiery: 30-01-2015
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla i od jego interesariuszy. Nie zmienia to jednak faktu, że fundamentem biznesu jest i pozostanie klient, a wzrost stopnia skomplikowania relacji łączących przedsiębiorstwo z otoczeniem musi przekładać się na wzrost przekonania tak menedżerów, jak i pozostałych pracowników przedsiębiorstwa, że klient jest: nie tylko indywidualnością, podmiotem kultywującym zaufanie i związki, ale częścią tkanki społecznej i kulturowej, partnerem a zarazem, gwarantem jego trwania i rozwoju. Stąd też wszystkie procesy realizowane w przedsiębiorstwie muszą być projektowane i realizowane z myślą o kliencie i dla klienta, jako partnera w procesie tworzenia i konsumowania wartości.
Dążąc zatem do maksymalizacji korzyści płynących z zaangażowanego kapitału przedsiębiorstwo musi postrzegać klienta nie tylko jako biernego odbiorcę produktu, lecz również:

  • dostawcę i kreatora wiedzy, która stwarza przedsiębiorstwu możliwość poprawy efektywności wykorzystania zasobów oraz ustawicznego kreowania nowych wartości, będących odpowiedzią na zmienność otocznia
  • podmiot komunikujący wartość kreowaną przez przedsiębiorstwo pozostałym uczestnikom gry rynkowej

Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału klientów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa oraz prezentując wyniki badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskim w Polsce, jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami i zarządzania wartością klienta. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla: studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Caputa Wiesława
Nazwa Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
Liczba stron 380
Data premiery 30-01-2015
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
ean 9788375566611
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2014
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.