Karty obrazkowe. Poznaję świat. Emocje!

(okładka twarda)
Liczba stron: 34
Data premiery: 19-06-2015
Wydawca: Edgard

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
14,99 zł
Special Price 10,49 zł
- +
LUB

Opis

Wyjątkowy zestaw dla najmłodszych do nauki rozpoznawania i nazywania emocji

Już dla dzieci od 2. roku życia!

Czy wiesz, że małe dzieci w niewielkim stopniu potrafią ocenić, że ludzie odczuwają inne emocje niż one same? Dlatego tak ważna jest nauka rozpoznawania i odczytywania emocji na wczesnym etapie rozwoju.

"Karty obrazkowe. Poznaję świat. Emocje!" to wyjątkowy zestaw (poradnik + karty) pomagający dzieciom rozpoznawać i opisywać podstawowe uczucia, takie jak: radość, smutek, zaskoczenie, gniew. Maluchy nauczą się je rozróżniać i nazywać w naturalny sposób, podczas wspólnej zabawy z opiekunami, a dzięki dodatkowym ćwiczeniom również   adekwatnie reagować na osoby w ich otoczeniu, które przeżywają podobne emocje.

"Poradnik. Poznaję świat" autorstwa Natalii i Krzysztofa Minge, psychologów dziecięcych, zawiera komentarz oraz pomysły na gry i zabawy z kartami. Karty obrazkowe są integralną częścią książki. W skład zestawu wchodzi 17 trwałych, starannie wykonanych kart obrazkowych, na których zamieszczono kolorowe, realistyczne, dostosowane do percepcji najmłodszych dzieci, fotografie twarzy osób w różnym wieku (awers) oraz wyrazy ekspresywne (rewers).

Korzystanie z kolorowych, usztywnianych kart pozwala rozpoznawać emocje wyrażone za pomocą mimiki twarzy na fotografiach, a wyrazy ekspresywne pomagają wyrazić uczucia przedstawione na obrazku i wzbogacają zasób słownictwa dziecka, wspomagając tym samym rozwój mowy. Ponadto zabawa z kartami nauczy dziecko prawidłowo nazywać sytuacje społeczne, w których odczuwamy określone stany emocjonalne, oraz lepiej radzić sobie z własnymi emocjami i rozumieć uczucia innych.

Obrazki i wyrazy ekspresywne zostały tak dobrane, aby wspomagać rozwój emocjonalny i społeczny w formie najbardziej naturalnej dla dzieci w tym wieku, czyli podczas wspólnej zabawy!

Pakiet zawiera:

  • poradnik dla opiekunów przygotowany przez doświadczonych psychologów dziecięcych z pomysłami na gry i zabawy z wykorzystaniem kart
  • 17 kolorowych, usztywnianych i trwałych kart z realistycznymi  zdjęciami dostosowanymi do percepcji najmłodszych dzieci


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Opracowanie zbiorowe
Nazwa Karty obrazkowe. Poznaję świat. Emocje!
Liczba stron 34
Data premiery 19-06-2015
Wydawca Edgard
Płeć chłopiec / dziewczynka
Seria Kapitan Nauka
Oprawa twarda
ean 9788377885581
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2015
Forma książka
Przedział wiekowy 3-4 lata,2 lata
Od ilu lat 2+

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Karty obrazkowe. Poznaję świat. Emocje!

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 3,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Opracowanie zbiorowe to utwór, który składa się z wielu odrębnych części, przygotowanych przez różnych twórców. W żaden sposób nie współpracują oni ze sobą ani nie porozumiewają się przy tworzeniu dzieła. Każdy z nich pracuje nad indywidualnym materiałem, realizując swój wkład. Nie zachodzi więc pomiędzy nimi stosunek współautorstwa. Inicjatorem, organizatorem, koordynatorem i instytucją finansującą powstawanie opracowania zbiorowego jest wydawca. Łączy on w całość poszczególne partie dzieła i jest odpowiedzialny za jego finalny kształt. Decyduje również o tym, jak przedstawia się skład zespołu twórców, w jaki sposób powstały utwór jest eksploatowany oraz jakie wynagrodzenie przysługuje poszczególnym autorom.


Opracowania zbiorowe to najczęściej prace o charakterze naukowym, takie jak encyklopedie, słowniki, podręczniki, leksykony, albumy, kodeksy, czy zbiory referatów i konferencji. Stanowią one często zbiorczą prezentację dokonań różnych naukowców. Czytelnik ma dzięki temu możliwość spojrzenia na określone zagadnienie z różnych punktów widzenia i zajęcia na tej podstawie własnego stanowiska. Unika tym samym ryzyka subiektywizmu, co ma często miejsce w przypadku lektury opracowań pojedynczego autora. W ramach jednego opracowania może zapoznać się z dopełniającymi się, a nieraz także przeciwstawnymi teoriami czy opiniami. Przyjmuje się, że wkład w powstanie opracowania zbiorowego nie musi mieć charakteru twórczego. Może polegać m.in. na zgromadzeniu materiałów źródłowych, opracowaniu założeń metodologicznych, przeprowadzeniu badań i analiz danych statystycznych, interpretacji wyników badań, a także na sporządzeniu treści opracowania czy prezentacji graficznej.


Zgodnie z zapisami art. 11 prawa autorskiego, wydawcy przysługują autorskie prawa majątkowe do opracowania zbiorowego. Wychodzi się bowiem z założenia, że to po jego stronie leży finansowanie dzieła oraz ponoszenie ekonomicznego ryzyka związanego z jego publikacją. Uzyskuje on prawo do utworu jako całości oraz do jego tytułu, podczas gdy autorzy zachowują prawa autorskie do opracowanych przez siebie części. Wydawnictwa zwykle wymagają od twórców ujawnienia wkładu w powstanie opracowania zbiorowego. W tym celu jest przygotowywana tzw. deklaracja wkładu, obejmująca procentowy udział oraz zakres odpowiedzialności. Dokument ten ma przeciwdziałać nierzetelności naukowej, objawiającej się w postaci zjawisk jak „ghostwriting” oraz „guest autorship”. Pierwsze z nich dotyczy takiej sytuacji, w której twórca wnoszący istotny wkład w powstanie dzieła, jest pomijany na liście autorów. „Guest authorship” (inna nazwa to „honoraty authorship”) polega natomiast na tym, że autorstwo wydzielonej części opracowania zbiorowego przypisuje sobie osoba, która w żaden sposób nie uczestniczyła w jego tworzeniu. Jest ona dopisywana do listy autorów, co ma zwykle na celu nieuczciwe wzbogacenie swojego dorobku naukowego. W przypadku zaangażowania przez twórcę w powstawanie jego części opracowania zbiorowego instytucji zewnętrznej spoczywa na nim ponadto obowiązek zaznaczenia tego faktu we wstępie.