Książka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach merytorycznych związanych z wykonywaniem zawodu; zawiera treści dotyczące skutecznych narzędzi stosowanych w codziennej pracy. Prosta treść poparta opisem własnych doświadczeń autora w wykonywaniu zawodu KAM-a sprawia, iż czyta się ją bez konieczności sięgania po literaturę specjalistyczną, choćby z zakresu ekonomii.
Dla osób, które podobnie jak autor są wieloletnimi praktykami, książka stanowić może formę przypomnienia podstawowych zagadnień czy spojrzenia na nie z innej perspektywy. Poszczególne rozdziały są zbudowane w taki sposób, iż można je czytać oddzielnie. Myślą przewodnią książki jest sprowadzenie większości zagadnień do czysto merytorycznej i praktycznej formy.
Praca managera zarządzającego współpracą z kluczowymi klientami jest pokazana z wielu pespektyw. Każdy może sam zdefiniować, kim tak naprawdę jest key account manager: indywidualistą (pracującym w samotności nad procesem), czy moderatorem grupy, która ma ściśle określone zadania, a może zupełnie kimś innym. Spośród wielu obszarów pracy key account managera wybrano te najistotniejsze i najbardziej pragmatyczne. Jeśli więc omawiany jest wpływ komunikacji pozawerbalnej na proces negocjacyjny, to tylko w odniesieniu do wybranych aspektów. Jeżeli pojawia się odwołanie do zagadnień związanych z odczytywaniem i kontrolą emocji czy inteligencją emocjonalną, to tylko w najistotniejszych obszarach.
To nie jest książka o negocjacjach, choć nie da się pisać o pracy KAM-a bez omówienia podstawowego narzędzia pracy, jakim są negocjacje handlowe. Nie jest to również książka o stosowaniu perswazji i manipulacji w znaczeniu, jak osiągnąć maksymalny zysk w najkrótszym czasie. Treść oraz forma zostały przygotowane w taki sposób, aby zawierały prosty przekaz odnoszący się do istoty zagadnienia. Znaczna część książki poświęcona jest prawidłowej komunikacji z drugą osobą. W przypadku pracy key account managera komunikacja międzyludzka stanowi fundament powodzenia w biznesie. Jeżeli proces komunikacji nie będzie właściwy, żadne rozwiązania biznesowe nie zakończą się sukcesem. Ponieważ aspekt ten jest niezwykle istotny, opisano go za pośrednictwem trzech modeli: tradycyjnego, pozawerbalnego oraz w odniesieniu do zagadnień związanych z Neuro Lingwistycznym Programowaniem (NLP).
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Autor | Kałucki Krzysztof |
---|---|
Nazwa | Key account manager |
Liczba stron | 190 |
Data premiery | 24-06-2015 |
Wydawca | Difin |
Oprawa | miękka |
ean | 9788379307647 |
Rok wydania | 2015 |
Język wydania | polski |
Język oryginału | polski |
Forma | książka |
*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Koszty dostawy:
Zamówienie do 199 zł
Dostawa | Płatność online | Płatność przy odbiorze* |
---|---|---|
Punkt odbioru | 0,00 zł | - |
Paczkomaty Inpost 24/7 | 7,99 zł | - |
Poczta Polska Odbiór w placówce |
6,99 zł | 8,99 zł |
Stacje Orlen | 6,99 zł | - |
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 | 7,99 zł | 9,99 zł |
Kurier | 9,99 zł | 12,99 zł |
Zamówienie powyżej 199 zł
Dostawa | Płatność online | Płatność przy odbiorze* |
---|---|---|
Punkt odbioru | 0,00 zł | - |
Paczkomaty Inpost 24/7 | 0,00 zł | - |
Poczta Polska Odbiór w placówce | 0,00 zł | 4,99 zł |
Stacje Orlen | 0,00 zł | - |
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 | 0,00 zł | 4,99 zł |
Kurier | 0,00 zł | 8,99 zł |