Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej

(okładka miękka)
Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 228
Oprawa: miękka
Wydawca: Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Książka poświęcona jest wpływowi indywidualnych kompetencji pracowników na efekty działania w sprzedaży bezpośredniej. Przeprowadzona jest w niej pierwsza udana próba analizy zależności pomiędzy indywidualnymi kompetencjami a osiąganymi wynikami sprzedaży bezpośredniej zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Słusznie i sku-tecznie zastosowano w tym celu interdyscyplinarne podejście badawcze, wykorzystując wie-dzę z zakresu zarządzania, marketingu, psychologii i ekonomii. Wyniki badań empirycznych potwierdzają występowanie dużego wpływu kompetencji indywidualnych na efekty sprzedaży bezpośredniej.

Dodatkowe informacje

Autor Sypniewska Barbara
Nazwa Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej
Liczba stron 228
Oprawa miękka
Wydawca Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor AVA Sp. z o.o.
Data premiery 11-08-2012
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: