Komunikacja kryzysowa

(okładka miękka)
Komunikacja kryzysowa (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 232
Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.

W tej książce znajdziesz informacje o:

odpowiedzialności,

planowaniu komunikacji kryzysowej,

budowaniu wizerunku firmy,

katastrofach naturalnych i wypadkach,

kryzysach finansowych i prawnych,

kryzysach w sektorze spożywczym,

radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie,

szkoleniach medialnych.

Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.

Dodatkowe informacje

Autor Anthonissen Peter Frans
Nazwa Komunikacja kryzysowa
Liczba stron 232
Oprawa miękka
Wydawca Wolters Kluwer
Tłumacz Derelkowska Anna
Numer wydania II
Język wydania polski
Dystrybutor Wolters Kluwer
Data premiery 07-11-2013
Język oryginału angielski
Rok wydania 2013
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Komunikacja kryzysowa

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: