Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty

(okładka miękka)
Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 272
Data premiery: 05-04-2018
Wydawca: Wydawnictwo Nieoczywiste

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
69,00 zł
Special Price 47,49 zł
- +
LUB

Opis

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. 

Szczegółowo przedstawia m.in.: 

  • istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
  • zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, 
  • specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, 
  • uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, 
  • czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, 
  • modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, 
  • rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny). 

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej. 

"Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem". 
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Taranko Teresa
Nazwa Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty
Liczba stron 272
Data premiery 05-04-2018
Wydawca Wydawnictwo Nieoczywiste
Seria Zarządzanie i marketing
Oprawa miękka
ean 9788363391508
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2018
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 29 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 1,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie od 29 do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.