Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 296
Data premiery: 10-08-2020
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny + czas dostawy

Normalna cena:
77,00 zł
Special Price 56,99 zł
- +
LUB

Opis

W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej problematyki wynika z występowania na tym rynku różnych kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę z tak zwanego przepisu lekarza, czyli z ograniczoną możliwością zakupu) oraz leków OTC (wydawanych bez recepty), suplementów diety i dermokosmetyków, nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty (np. żywność). Dodatkowo ze względu na specyficzne uwarunkowania prawne, występują na nim ograniczenia stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej w procesach przekazywania informacji na rynek, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz. Na wspomniane odrębności rynku farmaceutycznego nakładają się ponadto względy etyczne, które często powodują odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesach komunikacji.

W związku z powyższym, w książce analizie poddano następujące zagadnienia:

  • procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych,
  • uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym,
  • narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę,
  • wyzwania dla komunikacji marketingowej w branży farmaceutycznej,
  • dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych, bazujące na opisie studiów przypadków.

Prowadzone rozważania podsumowano rekomendacjami w kierunku odpowiedzialnej komunikacji marketingowej przedsiębiorstw działających na omawianym rynku.  

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Pilarczyk Bogna, Rogala Anna
Nazwa Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Liczba stron 296
Data premiery 10-08-2020
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
ean 9788381023535
Numer wydania I
Rok wydania 2020
Język wydania polski
Język oryginału polski
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Koszty dostawy:

Zamówienie do 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -
Poczta Polska Odbiór w placówce
6,99 zł 8,99 zł
Stacje Orlen 6,99 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 7,99 zł 9,99 zł
Kurier 9,99 zł 12,99 zł

Zamówienie powyżej 199 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -
Poczta Polska Odbiór w placówce 0,00 zł 4,99 zł
Stacje Orlen 0,00 zł -
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 0,00 zł 4,99 zł
Kurier 0,00 zł 8,99 zł