Konkurencyjność – teoria i praktyka

(okładka miękka)
Konkurencyjność – teoria i praktyka (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 174
Oprawa: miękka
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Czym jest konkurencyjność? Jak w gąszczu definicji konkurencyjności wybrać tę jedyną właściwą dla badanego zjawiska? Czy istnieje teoria konkurencyjności? Jak zmierzyć poziom konkurencyjności przedsiębiorstwa, branży i gospodarki?

Rozpoczynając od odpowiedzi na powyższe pytania Autorka w sposób niezwykle przystępny i obrazowy przeprowadza wnikliwą analizę konkurencyjności polskiego eksportu na unijne rynki. Czytelnik dowie się nie tylko o ile wzrosła konkurencyjność polskiego eksportu na rynek Unii Europejskiej w ostatniej dekadzie, ale również co (niska cena czy wysoka jakość) zdecydowało o wynikach polskich eksporterów na tym rynku. Ponadto, z listy kilkunastu tysięcy towarów eksportowych autorka wyselekcjonowała dziesięć najbardziej konkurencyjnych polskich wyrobów przemysłowych na rynek UE.

Jeśli więc interesujesz się problematyką związaną z konkurencyjnością przedsiębiorstwa, sektora, całej gospodarki lub piszesz pracę dyplomową z zakresu konkurencyjności książka ta będzie zapewne nieocenionym przewodnikiem po trudnych ścieżkach definiowania i analizowania problemów począwszy od mikro do makrokonkurencyjności.

Dodatkowe informacje

Autor Olczyk Magdalena
Nazwa Konkurencyjność – teoria i praktyka
Liczba stron 174
Oprawa miękka
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Data premiery 01-02-2008
Język oryginału polski
Rok wydania 2008
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Konkurencyjność – teoria i praktyka

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: