Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

(okładka miękka, książki)
Liczba stron: 154
Data premiery: 10-07-2015
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa.

Autor w przystępny sposób przedstawia:

  • współczesne teorie przedsiębiorstwa, modele biznesowe i strategie wzrostowe firm
  • przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości
  • filozoficzne aspekty wartości, jako podstawę kreowania wartości przedsiębiorstwa
  • instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych
  • opisuje i poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym

Dodatkowe informacje

Autor Bacior Michał
Nazwa Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Liczba stron 154
Data premiery 10-07-2015
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Oprawa miękka
ean 9788375567472
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału polski
Rok wydania 2015
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 7,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 24/7 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.