Kształtowanie Dobrych Relacji z Klientami

(okładka miękka)
Kształtowanie Dobrych Relacji z Klientami (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 130
Oprawa: miękka
Wydawca: BC Edukacja

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
12,90 zł
Special Price 9,49 zł
- +
LUB

Opis

Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Wiedza w nich zawarta podana jest w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często posługują się metodą wizualizacji treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę lub zajmujących się zarządzaniem. Z względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologicznych do marketingowych - jest to idealny materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.

Dodatkowe informacje

Autor Kenzelmann Peter
Nazwa Kształtowanie Dobrych Relacji z Klientami
Liczba stron 130
Oprawa miękka
Wydawca BC Edukacja
Tłumacz Moryl Beata
Tytuł i podtytuł oryginalny Kundenbindung
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Grupa A5
Data premiery 17-04-2008
Język oryginału niemiecki
Rok wydania 2008
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Kształtowanie Dobrych Relacji z Klientami

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: