Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza

(okładka miękka)
Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 180
Data premiery: 12-02-2016
Wydawca: MT Biznes

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
26,90 zł
Special Price 17,49 zł
- +
LUB

Opis

Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!

Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.

Kelsey Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu "Legendarnej obsługi klienta". Chociaż Ferguson’s, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.

Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka "Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza" stanowi niezwykle pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Blanchard Ken, Halsey Vicki, Cuff Kathy
Nazwa Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza
Liczba stron 180
Data premiery 12-02-2016
Wydawca MT Biznes
Oprawa miękka
Tłumacz Kowalczyk Marcin
ean 9788377469521
Numer wydania I
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Rok wydania 2016
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 29 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 1,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie od 29 do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Ken Blanchard jest światowej sławy nauczycielem biznesu, wykładowcą na University of San Diego, a także autorem książek w tematyce metod zarządzania dla menedżerów oraz właścicieli przedsiębiorstw. Blanchard napisał wiele bestsellerów. Najpopularniejsze z nich to seria „Jednominutowy Menedżer”, „Wiesz, możesz, działaj” oraz „Cała naprzód. Uwolnij moc wizji swojej firmy i swojego życia. Począwszy od 1979 roku, Ken Blanchard jest właścicielem i dyrektorem ds. rozwoju duchowego w firmie konsultingowo-szkoleniowej The Ken Blanchard Companies, która działa na międzynarodową skalę. Z jej oferty korzystają największe światowe korporacje, takie jak BMW, Johnson & Johnson, Procter & Gamble, Toyota czy American Express. Literatura Kena Blancharda ma uniwersalne przesłanie, dlatego cenne rady znajdą w niej nie tylko menedżerowie, lecz także każda osoba, która pragnie podnieść swoją wydajność oraz satysfakcję z życia i wykonywanej pracy. Autor opisuje, w jaki sposób należy zarządzać zasobami ludzkimi, aby wszyscy członkowie załogi zachowali wysoką motywację oraz identyfikowali się z wartościami i misją przedsiębiorstwa. Uczy metod skutecznego przywództwa, a także zachęca do opracowywania i realizowania firmowej strategii. Nie pochwala jednak dążenia do wzrostu zysków za wszelką cenę. Nawołuje do zachowania równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym, a także rozwoju członków kadry na wielu płaszczyznach – fizycznej, duchowej, emocjonalnej, intelektualnej itp. Uczy w jaki sposób radzić sobie ze stresem, a tym samym przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu. Ken Blanchard promuje dążenie do empowerment, czyli takiego stanu, w którym każda z zatrudnionych w firmie osób działa tak, jakby była ona jego własnością – przy zachowaniu odpowiednich granic. Jest przeciwnikiem stosowania hierarchicznej struktury w przedsiębiorstwie. Zaleca tworzenie autonomicznych zespołów, w których każdy pracownik bierze odpowiedzialność za wykonywane projekty. Książki Blancharda czyta się szybko i przyjemnie, co jest zasługą prostego i ekspresyjnego języka, a także dołączonych ilustracji, tabel oraz wydzielonych cytatów, uporządkowujących najważniejsze fragmenty.