Management matters

(okładka miękka)
Management matters (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 200
Data premiery: 21-02-2014
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Dostępny | Wysyłamy w 24 godziny

Normalna cena:
49,00 zł
Special Price 38,49 zł
- +
LUB

Opis

Management Matters is addressed to learners who want to improve their communication skills in English within the field of management. It was inspired by Podstawy zarządzania, a handbook written by Andrzej K. Koźmiński and Dariusz Jemielniak for management students.

The book is an attempt to use content-and-language integrated learning (CLIL) which allows working professionals and university students to improve their language competence and to concentrate on professional issues. It contains sections aiming at developing both the form and the use of the language in a meaningful management-related context. The book helps to:

  • develop communication skills vital for success in business careers,
  • enrich professional vocabulary,
  • revise grammar.


Powyższy opis pochodzi o wydawcy.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dodatkowe informacje

Autor Jemielniak Dariusz, Koźmiński Andrzej K., Jendrych Elżbieta, Wiśniewska Halina
Nazwa Management matters
Liczba stron 200
Data premiery 21-02-2014
Wydawca Wolters Kluwer
Oprawa miękka
Tłumacz Opracowanie zbiorowe
ean 9788326431807
Numer wydania I
Język wydania angielski
Język oryginału polski
Rok wydania 2014
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Management matters

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:

Dostawa

Koszty dostawy:

Zamówienie do 29 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 1,99 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie od 29 do 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 4,99 zł 7,99 zł
Kurier 8,99 zł 10,99 zł
Paczkomaty Inpost 6,99 zł -

Zamówienie powyżej 149 zł

DostawaPłatność onlinePłatność
przy odbiorze*
Punkt odbioru 0,00 zł -
Pocztex Kurier 48 0,00 zł 5,99 zł
Kurier 0,00 zł 5,99 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł -

*Płatność przy odbiorze dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Autor

Dariusz Jemielniak pojawił się na świecie 17 marca 1975 roku. Jest znanym polskim naukowcem, profesorem nauk ekonomicznych i teoretykiem różnych koncepcji zarządzania. Sprawuje funkcję kierownika centrum badawczego CROW oraz Katedry Zarządzania Międzynarodowego Akademii Leona Koźmińskiego. Członek Rady Programowej Centrum Nauki Kopernik. Powołał również do życia grupę badawczą New Reasearch on Digital Societies. Absolwent studiów magisterskich z zakresu zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. W 2014 roku uzyskał tytuł naukowy profesora nauk ekonomicznych. W 2012 roku dołączył do grona członków Akademii Młodych Uczonych PAN, a dwa lata później został włączony do Komitetu Polityki Naukowej MNiSW. Sprawował także funkcję członka Komitetu Nauk o Organizacji i Zarządzaniu PAN oraz Komitetu Socjologii PAN. Podejmował poza tym rolę redaktora naczelnego czasopisma „Tamara Journal of Critical Organization Inquiry” o tematyce zarządzania. Dariusz Jemielniak jest również przedsiębiorcą. Stworzył i rozwinął pierwszy w Internecie bezpłatny słownik angielskiego ling.pl, serwis angielski.edu.pl, będący pierwszą w Polsce platformą internetową do nauki języka angielskiego, a także program Insta.Ling wspomagający naukę słownictwa w szkołach na terenie całego kraju. Począwszy od 2007 roku został wybrany do grona członków Stowarzyszenia Wikimedia Polska. Dariusz Jemielniak jest autorem podręczników oraz pomocy naukowych z zakresu ekonomii i zarządzania. W swoich książkach wyjaśnia studentom w przystępny sposób najważniejsze pojęcia oraz podejścia metodologiczne. Sam jest zwolennikiem badań jakościowych organizacji, realizowanych zgodnie z podejściem interpretatywnym oraz action research. Zakłada, że aby badać organizację jako całość, konieczne jest, aby poddać analizie indywidualne przeżycia i znaczenia nadawane przez poszczególne jednostki. W ramach uznawanego przez Jemielniaka paradygmatu, nie powinno się narzucać członkom organizacji własnego punktu widzenia, lecz skupić się na odkrywaniu ich rzeczywistych potrzeb i priorytetów. Jemielniak opublikował głośną książkę pt. „Życie Wirtualnych Dzikich. Netnografia Wikipedii”, w której zawarł wnioski z przeprowadzonych przez siebie badań etnograficznych w społeczności wikipedystów.