Marka Przywództwa. Jak Rozwijać Liderów Nastawionych na Potrzeby Klienta i Zapewnić Firmie Ciągłość Dobrego Przywództwa

(okładka miękka)
Marka Przywództwa. Jak Rozwijać Liderów Nastawionych na Potrzeby Klienta i Zapewnić Firmie Ciągłość Dobrego Przywództwa (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 296
Oprawa: miękka
Wydawca: MT Biznes

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Z CZEGO ZNANI SĄ TWOI LIDERZY?
Motto marki Wal-Marta - "codziennie niskie ceny” - jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.
Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.
Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.
W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.
Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
• stworzyć cel dla marki przywództwa
• ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
• zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
• zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

Każdy rozdział zawiera praktyczne narzędzia oraz metody oceny, by pomóc monitorować postępy w budowaniu marki przywództwa członkom zarządów, menedżerom wysokiego szczebla, profesjonalistom HR i innym osobom zaangażowanym w jej kreowanie.
Z czego - twoim zdaniem - powinni być znani liderzy w twojej firmie?

Dodatkowe informacje

Autor Ulrich Dave, Smallwood Norman
Nazwa Marka Przywództwa. Jak Rozwijać Liderów Nastawionych na Potrzeby Klienta i Zapewnić Firmie Ciągłość Dobrego Przywództwa
Liczba stron 296
Oprawa miękka
Wydawca MT Biznes
Tłumacz Opracowanie zbiorowe
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Platon
Data premiery 04-02-2009
Język oryginału angielski
Rok wydania 2009
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Marka Przywództwa. Jak Rozwijać Liderów Nastawionych na Potrzeby Klienta i Zapewnić Firmie Ciągłość Dobrego Przywództwa

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: