Marketing bankowy

(okładka miękka)
Marketing bankowy (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 156
Oprawa: miękka
Wydawca: CeDeWu Sp. z o.o.

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficznych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni ja dziełem unikalnym. Znajdziesz tu odpowiedzi m.in. na następujące pytania: ? Jakie trendy w zakresie polityki produktu występują w polskim sektorze bankowym? ? Jak obecnie kształtuje się polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania się kanałów? ? Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce? ? Jak kształtuje się bankowość elektroniczna a w tym m-banking i i-banking? ? Jakie narzędzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, a w tym reklamowej? ? Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku? ? Jak kształtuje się marketing wewnętrzny w banku?

Dodatkowe informacje

Autor Kolasa Małgorzata
Nazwa Marketing bankowy
Liczba stron 156
Oprawa miękka
Wydawca CeDeWu Sp. z o.o.
Numer wydania I
Język wydania polski
Dystrybutor Cedewu
Data premiery 25-07-2008
Język oryginału polski
Rok wydania 2008
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Marketing bankowy

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: