Marketing bez tajemnic

(okładka miękka)
Marketing bez tajemnic (okładka miękka, książki)
Liczba stron: 196
Data premiery: 29-08-2013
Wydawca: Wolters Kluwer

Dostępność: Produkt niedostępny

Opis

Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.

Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Wyjaśnia:

* jak połączyć formuły 4P i 4C,
* na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta,
* jak kształtować własny rynek,
* jak nie współpracować z agencjami reklamowymi,
* dlaczego opłaca się być uczciwym.

Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rol

Dodatkowe informacje

Autor Burgers Willem
Nazwa Marketing bez tajemnic
Liczba stron 196
Data premiery 29-08-2013
Wydawca Wolters Kluwer
Oprawa miękka
Tłumacz Opracowanie zbiorowe
Numer wydania II
Język wydania polski
Dystrybutor Wolters Kluwer
Język oryginału angielski
Rok wydania 2013
Forma książka

Opinie

Oceń ten produkt jako pierwszy

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Marketing bez tajemnic

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków: